חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
המכתב המלא

"נזק כבד לחברה": בנמל אשדוד תוקפים את התנהלות המשטרה בחשיפת פרשיית הסוכן הסמוי

בחברת נמל אשדוד תוקפים את התנהלות המשטרה בחשיפת פרשיית הסוכן הסמוי - במכתב ששיגר יו״ר דירקטוריון נמל אשדוד לממ"ז (מפקד מחוז) דרום ניצב אמיר כהן קובל על ההתנהלות | המכתב המלא

ממ"ז דרום אמיר כהן, יו״ר דירקטוריון נמל אשדוד שאול שניידר

אתמול נחשפה פרשיית הסוכן הסמוי במסגרתו נעצרו עשרות עובדי מכס אשדוד וייבואנים בתום חקירה בת 4.5 שנים.
לפני זמן קצר משגר יו״ר דירקטוריון הנמל מכתב זועם לממ"ז (מפקד מחוז) דרום במשטרה ניצב אמיר כהן בכותרתו: הסבת נזק תדמיתי כבד לחברת נמל אשדוד.
במכתב כותב מר שאול שניידר:
"נדהמנו להתעורר לבוקר בו הכותרות בכלי התקשורת דיווחו על ״פשיטה משטרתית בנמל אשדוד״ בה ״נעצרו מנהלים בכירים בנמל״. בדיקה מהירה שערכנו העלתה כי לא דובים ולא יער, לא נערכה כל פשיטה בשטח הנמל ובוודאי שלא נעצרו בכירים או מי מעובדי הנמל.
כמובן שלאחר פניות שלנו אליכם יצאה הבהרה בנושא אשר הכחישה מכל וכל את הפרסומים הקושרים, לכאורה, את חברת נמל אשדוד לפרשה. ההכחשה לתקשורת שהועברה על ידי דובר המשטרה, הייתה באיחור שנחשב לנצח במונחי תקשורת.
הנזקים שידיעות אלה גרמו לחברת הנמל הם עצומים. עובדים, לקוחות, בני משפחה מודאגים ושותפים עסקיים מהארץ ומחו״ל, היו בטוחים כי הפרשה נוגעת לחברת הנמל וכי הפשיטה (שלא התקיימה מעולם) השביתה את הפעילות.
כמי שמכבדים את רשויות החוק והאכיפה במדינת ישראל אנו גם מצפים מידה רבה של אחריות ורגישות בפרסומים מעין אלה שיש בהם בכדי להפוך את עולמם של בני אדם מהישוב וכן לפגוע בפעילותן העסקית של חברות וגופים.
כל שהיה נדרש מכם היה לוודא כי אתם עורכים את ההפרדה הנדרשת והנכונה בין הרשויות והגופים הנחקרים לבין אלה שאינם מעורבים כלל בפרשה. קראנו כולנו כי החקירה התקיימה לאורך ארבע וחצי שנים על ידי סוכן שהוכשר במיוחד לעבודה זו – תקופה זו מספיקה בכדי למפות את השחקנים במגרש ולהיזהר בפגיעה של לא מעורבים.
מאחר וחקירה זו צפויה להמשיך ולהיות מסוקרת בכלי התקשורת תקופה ארוכה, אבקשך לוודא כי בכל פרסום, תדרוך או ראיון אתם עושים את המאמץ הנדרש על מנת לוודא כי חברת נמל אשדוד, הנהלתה, עובדיה ופעילותה – לא ישתרבבו.
את הנזק שנעשה לא ניתן להשיב. השקענו משאבים רבים בשנים האחרונות על מנת למצב את נמל אשדוד כנמל תחרותי, הפועל על פי קודים עסקיים ובממשל תאגידי בסטנדרט הגבוה ביותר ונראה כי פרשה זו מאיימת להחזיר אותנו לאחור, למרות שאין לנו כל קשר אליה.
אשמח לתגובתך המהירה בנושא וכן את הסכמתך לשיתוף פעולה מלא בין הצוותים האמונים על תחום התקשורת בין שני הארגונים על מנת שהנזק שארע – לא יישנה.
בשולי הדברים, אני מבקש לברך אותך על ההישג בחשיפת הפרשה – הצלחתכם היא הצלחתה של החברה בישראל".

המכתב המלא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
א.א
7 ימים לפני

קודם מייצרים מפלצת אחכ בודקים נתונים ולתפארת משטרת ישראל

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן