חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בשל צעדת משפחות החטופים

נוסעים שבת לירושלים? עומסים כבדים בדרך • כל הפרטים

בשל הצעדה של משפחות החטופים המתקיימת בימים אלו וצפוייה להמשיך בסוף השבוע על כביש מספר 1 לכיוון ירושלים, צפויים שינויים נקודתיים בהסדרי התנועה על כביש מספר 1 בקטע הכביש שבין לטרון לכניסה לירושלים.
פקרדיט: freepik

בתיאום בין משטרת ישראל למארגני הצעדה, נקבע כי הצועדים יצעדו על חלק מהנתיבים בכביש 1 לכיוון מזרח מאזור צומת לטרון ועד הכניסה לירושלים – החל מהיום , שישי 17.11 , ומחר , שבת 18.11 , במהלך שעות היום. כמו כן בשבת , לקראת שעות הערב , צפויים שינויים לפרק זמן קצר בצירים בתוך ירושלים באזור הכניסה לעיר / גשר המיתרים.

מסלול הצעדה כפוף לשיקולים מבצעיים בטיחותיים של פיקוד המשטרה. לאורך הצעדה מתואמות נקודות עצירה לויסות התנועה לצורך אבטחת הצעידה.

בשל שינויים אלה צפויים עומסי תנועה לנוסעים לירושלים לפני כניסת השבת על כן אנו ממליצים לציבור להערך לכך בהתאם ולהשתמש במידת הצורך בדרכים חלופיות.

השוטרים יפעלו במהלך סוף השבוע להכוונת התנועה בבטחה ובהתאם להתקדמות הצעדה ובתיאום מלא עם מארגני הצעדה.

אולי יעניין אותך

ציבור הנהגים המבקש להגיע לאזור ירושלים בטרם כניסת השבת על כביש 1- מתבקש להקדים את נסיעתו לעיר או לחלופין לנסוע על דרך כביש 443 , זאת בשל עומסי התנועה שצפויים באזור.

דיווחי תנועה שוטפים יתפרסמו בחשבון הטלגרם הרשמי של אגף התנועה במשטרת ישראל , באתרים הרשמיים של משטרת ישראל ובכלי התקשורת , כל זאת במידת הצורך.

משטרת ישראל מחבקת את משפחות החטופים, מייחלת ומתפללת יחד עם כל עם ישראל לשובם של החטופים הביתה למדינת ישראל בריאים ובמהרה. משטרת ישראל פועלת ותפעל לאבטח את הצועדים בכדי שיגיעו ליעדם בבטחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן