חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פורץ דרך

מתוך המשרד הזניח ברובע ז’ באשדוד: הצעיר החרדי פרץ לתודעה ומככב בעיתונות

ארי גרוסמן חסיד בעלז, יזם מצליח ורק בן 30 - האיש מאחורי האפליקציה המסקרנת שבנה מתוך המשרד הזניח ברובע ז׳ באשדוד

ארי גרוסמן הצעיר החרדי האשדודי (מתוך הראיון בישראל היום)

עם לקוחות כמו קוקה קולה, קופת חולים כללית ובנק הפועלים, ארי גרוסמן הוא ההוכחה לעוצמתו של כוח רצון: לאחר שפיתח את אפליקציית "סטוריז" המוצלחת מתוך משרד זניח בלב רובע ז׳ באשדוד הוא פרץ לתודעה ומככב בעיתונות.

הכתבה בעיתון הרשמי של המדינה ׳ישראל היום׳ על הצעיר החרדי ללא ספק מכניסה את ארי גרוסמן – צעיר חרדי אשדודי לתודעה הישראלית.

״ארי גרוסמן הגיע מהעולם החרדי, חסידות בעלז ליתר דיוק. הוא גדל עם חמישה אחים ואחות אחת ולמד בבעלזא. כבר מגיל צעיר, כך הוא מספר בעצמו, בער בו הרצון ליזום, ליצור ולהצליח. בתחילת דרכו, הוא החל בתחום הבנייה והנדל"ן, אבל מהר מאוד התגלגל לתחום אחר לחלוטין והגיע לעולם הפרסום״ נכתב בכתבה.

״בגיל 25, בזמן שהרבה צעירים עוד תוהים מה לעשות עם עצמם, גרוסמן החליט לרכוש חברת פרסום, בה הוא העסיק 11 עובדים, חלקם גם בגיל של ההורים שלו. משם, ואחרי קשיים לא מעטים (בשיאם מצא את עצמו ללא קורת גג ועם שלושה ילדים), החליט לפתח את הסטארט-אפ "סטוריז" – אפליקציה חדשנית שמשלמת עבור צפיות של אנשים בסטורי ובסטטוס שלהם״.

אולי יעניין אותך

״לפני שנה וחצי, כעבור כמה שנים של פיתוח וכשהוא ללא משכורת אך נחוש להצליח, עלתה האפליקציה לאוויר וזכתה מאז לעשרות אלפי הורדות. מאז, המשתמשים באפליקציה הספיקו להרוויח דרכה מאות ואלפי שקלים – פריבילגיה שהייתה שמורה עד כה בעיקר למשפיעני רשת כאלה ואחרים״.

ב׳ישראל היום׳ מסכמים: ״האיש שהוכיח שעם כוח רצון ושאיפות, אפשר להגיע ולהצליח בעולמות היזמות וההייטק, בלי קשר לנקודת הפתיחה שיש לאדם בחיים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שמעון
11 חודשים לפני

אין על ארי גרוסמן. תותח על

שמעון
11 חודשים לפני

אין על ארי גרוסמן. תותח על

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן