חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בהמשך לחשיפת ׳חרדים אשדוד׳

משרד הכלכלה החל בהליך שיוזיל משמעותית את מחיר הגבינה

כפי שדיווחנו שר הכלכלה ניר ברקת קיבל את ההחלטה לפתוח את התחרות לייבוא גבינות | הדיווח המלא >
גבינות. קרדיט: חרדים אשדוד

לפני מספר חודשים חשפנו ב׳חרדים אשדוד׳ כי שר הכלכלה ניר ברקת (הליכוד) החליט לפתוח את שוק הגבינות לתחרות באמצעות פטור ייבוא במכס.

הבוקר משרד הכלכלה כבר מפרסם את ההליך התחרותי לקבלת מכסות פטורות ממכס ליבוא גבינה צהובה, בהיקף של 5,900 טון בהליך תחרותי לשנת 2024. היבואנים אשר יזכו במכסות, יהיו אלו אשר יציעו את המחיר הנמוך ביותר לצרכן הסופי מבין הפונים. ההצעות יוגשו בהתאם למחיר גבינה פריסה במעדניה ומחיר גבינה ארוזה על המדף.

בניסף החליטה הוועדה להגדיל את מכסת הבונוס ליבוא גבינות נוספות, אשר ניתנת ליבואן במחיר הזול, כאופציה לאחר מימוש הכמויות המאושרות, במטרה להביא להפחתה נוספת במחירי הגבינה המיובאת ולהגברת התחרות.

ההליך התחרותי הביא בשנים האחרונות להפחתת המחיר לצרכן של הגבינה הצהובה למחיר שבין 2.70-3.0 ש"ח למאה גרם, נמוך משמעותית ממחירי המותגים המובילים בשוק.

אולי יעניין אותך

דני טל, יו"ר וועדת מכסות ומנהל מינהל יבוא במשרד הכלכלה מסר כי "ההליך התחרותי מסייע בהפחתת מחירים לצרכן ומגלגל את ההטבה מפטור ממכס לכיסו של הצרכן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן