חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אסון בים?

משרד הבריאות סוגר את חופי אשדוד – בעירייה מרגיעים

קרדיט צילום: עיריית אשדוד

הבוקר הודיע משרד הבריאות על איסור רחצה בחוף לידו באשדוד, זאת לאחר שבוע בלבד מאז נאסרה הרחצה גם בחוף מי עמי בעיר. תושבי אשדוד נותרו המומים מההודעה הדרמטית, כשבינתיים עיריית אשדוד פועלת להרגיע את הרוחות.

בהודעת אגף החופים בעירייה נמסר כי: “בשבועיים האחרונים הים היה סוער מאוד, וייתכן שבשל כך נגרמו זיהומים נקודתיים במים. חשוב להבהיר שאין לכך כל קשר לנחל – הנחל לא נשפך לים, ומצבו טוב. כמו כן, מהנקזים לא היו זרימות לים – הם יבשים לחלוטין”.

עוד הבהירו בעירייה כי המעבדות לבדיקת המים אינן פועלות במלואן בתקופת החג, וכי הבדיקה האחרונה התקיימה לפני יומיים בלבד, ביום שני. “בתקופה רגילה, ללא חגים, היינו יכולים לבצע בדיקה חוזרת, ועל פי הניסיון, החוף לא היה נסגר”.

הגורם האפשרי היחיד לזיהום הנקודתי, לפי העירייה, הם ימי הסערה שהיו לאחרונה. בעירייה מציינים כי הם פועלים למציאת מעבדה פתוחה על מנת לקחת דגימות חוזרות ולוודא את מצב המים נכון להיום.

אולי יעניין אותך

האם מדובר בבעיה חולפת או באסון מתמשך? תושבי אשדוד מחכים לתוצאות הבדיקות החוזרות, בתקווה שהרחצה תתחדש במהרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן