חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חדש:

משרד הבינוי והשיכון מציג תוכנית חדשה: "שכירות יציבה ובטוחה"

בהובלת שר הבינוי והשיכון , יצחק גולדקנופף, ב1/9/24 יפתח מסלול חדש לסיוע מוגדל בשכר דירה לאלו הזכאים לדיור הציבורי לאורך כל תקופת הזכאות, תוכנית "שכירות יציבה ובטוחה". תוכנית זו מיועדת לכלל הזכאים, ובכל היישובים.
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

 

במסגרת התוכנית החדשה של משרד הבינוי והשיכון, תוכנית "שכירות יציבה ובטוחה", זכאי לדיור ציבורי, יוכל לבחור במסלול של סיוע מוגדל בשכר דירה ללא הצעת דירה. הזכאי יוכל לקבל סיוע מוגדל לאורך כל תקופת הזכאות ולשכור דירה באופן פרטי במקום שבו ירצה לגור.

יש לציין כי זכאי שיבחר במסלול זה, לא יוצעו לו דירות דיור ציבורי מאחר ולא יהיה חלק מתור הממתינים.

עד כה, זכאי שהמתין לדיור ציבורי יכל לממש סיוע מוגדל בשכר דירה אך במידה וסירב לשתי הצעות למעבר לדירת דיור ציבורי, הסיוע המוגדל בשכ״ד בוטל.

זכאי שיבחר במסלול החדש, לא יוצעו לו דירות והסיוע יישאר מוגדל ויתקבל באופן שוטף לאורך כל תקופת הזכאות.

אולי יעניין אותך

גובה הסיוע לממתינים יהיה בהתאם לדירוג היישוב שבו נקבעה הזכאות לדיור ציבורי והמאפיינים הייחודים של מבקש הסיוע.

כל זכאי חדש או מי שסירב עד כה פעם אחת לדירת דיור ציבורי, יוכל לבחור במסלול המוצע. במקביל שמורה לו הזכות לחזור בתוך תקופת הזכאות לתור. מועד החזרה לתור יהיה במועד שבו יבקש לחזור לתור. המיקום ברשימת הממתינים ייקבע לפי מועד הבקשה לחזרה. יהיה ניתן לבחור במסלול זה מול חברות הסיוע ברחבי הארץ.

 

ניתן לקבל מידע נוסף על התוכנית במוקדים של חברות הסיוע, במוקד של המשרד ובקבלת קהל במחוזות ובחברות הסיוע. החברות המשכנות גם יכירו את התוכנית ויוכלו להסביר לזכאים על המסלול.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "משרד הבינוי והשיכון עושה ככל שביכולתו על מנת לסייע ככל הניתן לזכאים לדיור ציבורי. תוכנית "שכירות יציבה ובטוחה" תאפשר לזכאים הממתינים, לגור בדירה שיבחרו ובשכונה המתאימה להם, ולקבל סיוע מוגדל בשכ״ד לאורך כל תקופת הזכאות . אני מברך על תוכנית זו ומאמין שהיא מהווה פתרון משמעותי לזכאי הדיור הציבורי שאינם מעוניינים לגור בדירת דיור ציבורי".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: "מול עינינו עומדת תמיד רווחת הזכאים לדיור ציבורי. תכנית שכירות יציבה ובטוחה תספק לאוכלוסיות במצבים כלכליים ואישיים קשים קורת גג יציבה. התוכנית מעניקה לזכאי הדיור הציבורי שליטה על בחירת מקום המגורים שלהם, ומספקת רשת ביטחון באמצעות הסיוע המוגדל בשכר דירה אותו הם עתידים לקבל למשך תקופת הזכאות. אנו נמשיך ונציע לציבור הזכאים תוכניות חדשות נוספות בקרוב על מנת להעניק פתרונות דיור ראויים לכלל הקבוצות באוכלוסיה."

ענבר מזוז שור, מנהלת מינהל סיוע בדיור במשרד הבינוי והשיכון: "הדיור הציבורי מיועד למשפחות שזקוקות לוודאות דיורית על פני זמן, אך לא תמיד הזכאים מעוניינים בדירות הדיור הציבורי המוצעות משיקולים שונים. היינו רוצים לראות איך ציבור הזכאים ממקסם את הסיוע ובוחר לעצמו באיזה מקום לגור ובאיזו סביבה הוא רוצה להתפתח. דרך מתן סיוע מוגדל למשך תקופת הזכאות שעומדת על 4 שנים, ניתן פרק זמן משמעותי שבו זכאי יכול להתגורר במקום שליבו חפץ, עם וודאות מירבית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן