לאור דיווחים שהתקבלו בלשכתו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי על כוונת חברת החשמל לסגור את מרכז השירות וקבלת הקהל של חברת החשמל באשדוד פנה לסרי במכתב סביל למנכ״ל חברת החשמל מאיר שפיגלר.
במכתבו כותב לסרי:
״צעד כה משמעותי של סגירת הסניף באשדוד מחייב עדכון מוקדם. באשדוד, העיר החמישית בגודלה במדינת ישראל, מתגוררים למעלה מ- 250 אלף תושבים, ממגוון רחב של אוכלוסיות ותרבויות. בעיר ישנה קהילה חרדית גדולה, לצד תושבים ותיקים רבים ועולים חדשים, שצורכים את שירותיהם היומיומיים באמצעות מרכזי שירות פרונטאליים ברחבי העיר.
לכן, המשמעות של סגירת מרכז השירות של חברת החשמל באשדוד היא פגיעה בשירות ובאיכות חייהם של עשרות אלפי תושבי אשדוד ויישובי הסביבה, בצורך בסיסי וקריטי כמו חשמל.
אנו מברכים על תהליכי התייעלות ושיפורים טכנולוגיים, המתרחשים בחברת החשמל, אך יחד עם זאת, יש להתחשב בתושבים שעושים שימוש רב בשירותכם, ולהשאיר את מרכז השירות באשדוד״.
בסיום מכתבו דרש לסרי: ״ואשר על כן, אבקש שתבטלו את החלטתכם לסגור את מרכז השירות וקבלת הקהל בעיר אשדוד״.
לאור פנייתו של ראש העיר הגיב מנכ״ל חברת החשמל במכתב לראש העיר בו מודיע כי משרדי חברת החשמל יישארו פתוחים באשדוד.
במכתבו כותב מנכ״ל החברה שפיגלר:
״למקרא תוכן מכתבך אקדים את המאוחר ואציין שבאשדוד יהיה פעיל אתר השירות של חברת החשמל, במתכונת שתיתן מענה לצרכי התושבים ותמנע מהם את הצורך להטריח את עצמם לגן שורק בראשון לציון.
אשדוד נמצאת בתנופת בניה וחברת החשמל תהיה לצידה ותשרת אותם בנושאים המצויים באחריותה״.
ומסיים את המכתב: ״החברה על עובדיה המקצועיים עומדים לרשותכם״.
אלוף לסרי שלנו.
כל הכבוד