חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בנוכחות מאות משתתפים

מצווה נדירה במעמד מרגש אמש בחצר האדמו"ר ר' רפאל אבוחצירא

 אמש התקיים מעמד מיוחד של מצות פדיון פטר חמור ע"י כ"ק האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט"א בחצר בית מדרשו 'משכיל לדוד' באשדוד, בנוכחות ראשי הכוללים, רבנים, חסידים ואנשי מעשה אישי ציבור וכלל עמך בית ישראל.

 

מאות הגיעו להשתתף ולחזות בנועם המצוה הנדירה, משעות הערב המוקדמות נהרו קהל למקום לקול ניגוני שירי קודש שליוו את המעמד, המעמד נפתח בתפילת ערבית ברוב עם יחד עם האדמו"ר שליט"א.

לאחר מכן העלו על במה מפוארת לכבוד המצוה את פטר חמור והשה אשר אמור להפדות בו, לאחר שכ' האדמו"ר עשה את כל הקנינים הנדרשים, פתח באמירת לשם יחוד ויהי רצון לפני קיום המצוה, ומיד בסיומה בירך בקול רם על מצות פדיון פטר חמור- כשהקהל הקדוש עונה 'אמן' בקול רם, ומיד מעביר את השה לידי הכהן הרה"ג ר' יעקב כהן שליט"א ראש כולל באתרא קדישא מירון, הרב בירך ברכת שהחיינו וכיון על פרי חדש, ומיד פצחו בשירה וזמרה לכבודה של מצוה, לאח"מ נשא האדמו"ר שליט"א דברי תורה בשבח ומעלת המצוה החשובה והביא טעמים נפלאים למצוה זו שיש בה סגולות רבות להוושע בבני חיי ומזוני.

עם סיום הדברים הנפלאים עברו הקהל לברכת לחיים ולהתברך מפי האדמו"ר ושזכות המצוה תעמוד להם, הקהל הקדוש חש התרוממות מיוחדת ויצא בחיזוק גדול לקראת הימים הקדושים הבעל"ט.

 

גלריה:

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שלויימי
8 ימים לפני

אשריינו שזכינו בעיר לאדם כזה מרומם גאון התורה כליל מעלת המידות כולו מלא חוכמה ודעת שמכוון לדעת אלוקים. בנן של קדושים וטהורים מגזע זך ומזוכך.מלאך מושיע.

נהוראי
10 ימים לפני

אין על רבי רפאל האור של אשדוד

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן