חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
במסגרת התייעצות בטחונית עם רע״ה

מפקד פיקוד העורף: “על תושבי אשדוד להיות ערוכים למערכה ארוכה וממושכת”

מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין נפגש היום עם ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לזרי להתייעצות בטחונית | הדיווח המלא

ראש העיר בהתייעצות הבטחונית עם האלוף אורי גורדין

״המטרה המרכזית של כל מערך החירום שלנו באשדוד, היא שמירה על חיי התושבים. הטילים שנורים לעבר עירנו מדי יום עלולים להיות הרסניים, ועמידה בהנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף הינה קריטית ומצילה חיים״, כך אמר היום ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי לאחר שנפגש להתייעצות בטחונית עם מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין.

ראש העיר הציג למפקד פיקוד העורף את הפעילות הכוללת של העיר מתחילת המלחמה, בשיתוף פעולה עם פקודיו, עם המשטרה, מד״א וכבאות והצלה.

ראש העיר אמר לאלוף: ״אנו מפעילים מאמץ מרוכז שנמשך כל הזמן למנוע חדירת מחבלים, ערוכים לתגובה מהירה ומיידית שלנו לירי ונפילת טילים, ובייחוד מתן מענה לכל הצרכים של התושבים, תוך שמירה על תקשורת רצופה בנינו.

כל אלה מוכיחים את עצמם ברמת החוסן הגבוהה שמפגינה אשדוד במלחמה עד כה ומאפשרת לצה״ל לפעול באופן חופשי להשגת הכרעה ומיטוט שלטון החמאס בעזה״.

אולי יעניין אותך

אלוף הפיקוד עידכן את ראש העיר בתמונת המצב המלחמתית בגזרת עזה ובגזרה הצפונית, וביקש להעביר אל התושבים את המסר כי לפנינו מערכה ארוכה וממושכת של שבועות ואולי אף חודשים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן