חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בשורה

מענק ענק לפני החג: 300 מיליון ש"ח ייכנסו לחשבונות הבנק – מי הזכאים?

קרדיט: freepik

רשות המסים הכריזה היום (יום רביעי) על צעד משמעותי לקראת חגי תשרי: תשלום מענק העבודה לשנת 2023 הוקדם, וכ-210 אלף זכאים יקבלו את הכספים כבר עד סוף השבוע הקרוב. ההחלטה התקבלה על ידי שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', ומנהל רשות המסים, שי אהרונוביץ', במטרה להקל על הציבור בתקופת החגים ולאפשר שימוש מיידי בכספי המענק.

הסכום הכולל שישולם לזכאים עומד על כ-300 מיליון ש"ח, כשהמענק יופקד ישירות לחשבונות הבנק של העובדים השכירים והעצמאים הזכאים, שעמדו בתנאים שנקבעו בחוק. מדובר בקבוצה המורכבת מעובדים בעלי הכנסה נמוכה, שתהנה מתמיכה כלכלית זו.

מי זכאי למענק?

המענק ניתן לשכירים ועצמאים מגיל 21 ומעלה, שהם הורים לילדים, או לבני 55 ומעלה גם ללא ילדים. התנאים לקבלת המענק כוללים הכנסה חודשית ממוצעת שנעה בין 2,320 ₪ ל-7,540 ₪ לעובדים רגילים, או בין 1,420 ₪ ל-12,900 ₪ למשפחות חד הוריות.

תהליך קל ופשוט

רשות המסים מזכירה כי ניתן להגיש בקשה למענק העבודה לשנת 2023 באופן מקוון עד סוף שנת 2025, או באמצעות דואר עד לסוף שנת 2024. הגשת הבקשה נחשבת לתהליך פשוט ומהיר, שמטרתו לסייע בצמצום הפערים הכלכליים-חברתיים ולעודד השתלבות בשוק העבודה.

אולי יעניין אותך

כמה כסף תקבלו?

סכום המענק המקסימלי לשנת 2023 עומד על 9,720 ₪, כאשר המענק הממוצע מוערך בכ-4,800 ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן