חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מינוי חדש בנמל

מעיין מלכה מונתה למנהלת סיכונים נמל אשדוד

דירקטוריון חברת נמל אשדוד אישר את מינויה של מעיין מלכה לתפקיד מנהלת סיכונים, מנהלת ה-SOX והממונה על האתיקה
נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

מעיין מלכה מונתה לתפקיד מנהלת סיכונים, מנהלת ה-SOX והממונה על האתיקה בחברת נמל אשדוד.  מלכה, רו"ח, בעלת וותק של כ-10 שנים, מתוכם 5 שנים בנמל כעוזרת מבקר הפנים, מביאה עימה ניסיון רב בתחום. לפני כן, עבדה במשרד רו"ח בתחומים של ביקורת פנים, ביקורת חקירתית וניהול סיכונים.

במסגרת תפקידה, תהיה אחראית על ניהול הסיכונים בנמל, החל מזיהוי ומיפוי של הסיכונים, הערכת מרכיביהם, השלכותיהם וההסתברות להתרחשותם וע"י קביעת שגרות בקרה ומשימות שנועדו להפחית את נזקי הסיכונים ו/או להפחית את ההסתברות להתרחשותם. כמו כן, תהיה אחראית על ניהול ה-SOX – קביעת תכולת התהליכים ב- SOX, תיקוף והשלמת תיעוד התהליכים והבקרותוממונה על האתיקה – פיתוח ועדכון הקוד האתי והטמעתו בחברה.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "אנו מברכים  את מעיין מלכה על תפקידה החדש, ומאמינים כי תוכל לתרום רבות מניסיונה המקצועי והעשיר. הנמל מתמודד עם אתגרים רבים ואנו סמוכים ובטוחים כי תסייע לנו להגיע ליעדים אותם הצבנו לעצמנו בתחום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן