חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בחירות 2023

לראשונה: מפלגת דגל התורה תרוץ ברשימה עצמאית באשדוד

במפלגת 'דגל התורה' שכבר הודיעה על תמיכתה בד״ר יחיאל לסרי לראשות העיר הכריעו באופן סופי כי ירוצו בבחירות הקרובות ברשימה עצמאית נפרדת | בכיר בתנועה ל'חרדים אשדוד': "נכניס מנדט אחד למועצה. לרשימה יצביעו אנשים רבים מאשדוד שלא מוצאים את המקום שלהם ברשימות האחרות"
הרב שרייבר - מנהיג דגל התורה באשדוד. צילום: שוקי לרר

כפי שנחשף לראשונה ב'חרדים אשדוד' על כוונתה של תנועת "דגל התורה" באשדוד לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות הקרובות, נראה כי אכן הרעיון הבשיל לכדי מעשה. ובכירים בתנועה המקומית אומרים הבוקר כי אכן ירוצו בנפרד בבחירות הקרובות.

תנועת 'דגל התורה' באשדוד הצביעה בבחירות הקודמות בתנועת ש"ס המקומיות בראשות אבי אמסלם ואף ניהלה איתו מו״מ הפעם, אך לאחר ולטענתם אמסלם לא עמד בהתחייבותו לקהילה, בחנו בכירים במפלגה את האפשרות לרוץ לבד בבחירות הקרובות.

לדברי אחד מבכירי 'דגל התורה' בשיחה ל'חרדים אשדוד' אומר: "הרשימה תכניס בוודאות מנדט אחד למועצת העיר. בדקנו את הנתונים, ולרשימה יצביעו עוד קהילות נוספות בעיר, כולל מתוך הציבור הספרדי בעיר שרבים מהם לא מוצאים את מקומם בנציגים המקומיים ומאוכזבים מהתנהלות המפלגה המקומית".

נזכיר, כפי שפורסם לראשונה ב'חרדים אשדוד': לפני כחודש שיגרו במפלגה מכתב רשמי לראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי בו הודיעו כי יתמכו בבחירות הקרובות במועמדותו לראשות העיר.

אולי יעניין אותך

נמשיך לעקוב ולדווח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
26 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
26 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
עמוס עמוס
11 חודשים לפני

בדיחה לא מוצלחת בשביל להכניס מנדט אחד צריך קרוב ל4500 אלף קול ואולי יותר מאיפה יביאו קבוצה שיש שם אולי כמה עשרות או מאות קולות
קישקוש מצחיק של קבוצה שלא שווה לדעתי יותר מ300 קולות
אבל זה נערי וזבלני המקלדת של לסרי כדי לפלג את הציבור החרדי
לא יעזור לכם כלום
כל זבלני המקלדת יחזרו לביתם ביחד עם לסרי

דני
11 חודשים לפני

כל הכבןד ליחיאל
שמפרגן לכם עם פירסום

דוד
11 חודשים לפני

שנה טובה לכולם
לבח שהם יגרמו לרב שרייבר להתהזות

יהודי
11 חודשים לפני

שנה טובה לכולם כתיבה וחתימה טובה

אשדודי
11 חודשים לפני

בואו נחשוב איך הקהילה של הרב שריבר שמונה כאלף קול תביא עוד שלוש אלף קול בשביל מנדט תסבירו לי בהגיון ולא רק בטקסטים נגד לסרי או אמסלם שהרי גם התלמידים של הרב מאיר אבוחצירה ושאר רבנים שחתנו אז ודאי לכל מי שמכיר לא שוים 3000 קול ובפרט שהרב יקותיאל תומך בש’ס למועצה ורק לעריה הוא לא תומך באמסלם (הוא לא אמר למי כן)
מחכה לתגובה מחכימה

הציבור הספרדי קבע
11 חודשים לפני

יחיאל לסרי ראש העיר הבא!!!

דודי
11 חודשים לפני

גם הפלג יצביעו ללסרי
הוא דואג להם

ישראל
11 חודשים לפני

נו תחסמו את התגובות

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן