חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונתו האחרונה

מסירות נפש לתורה: התמונות שמרגשות ומצמררות את העולם היהודי כולו

יממה לפני שהלך לעולמו מנהיג הציבור החרדי ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין זצ״ל כשהוא בבית החולים בגילו המופלג קם ראש הישיבה ומוסר את שיעורו האחרון • מרטיט ומצמרר
תמונתו האחרונה. מרן בשיעורו האחרון מתוך בית החולים יממה לפני הסתלקותו

התמונות שפורסמו הבוקר מרגשות לא רק את תלמידיו של ראש הישיבה, ואפילו לא רק את הציבור החרדי – אלו תמונות שכל יהודי בכל העולם מצטמרר מלראות אותן.

מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין אושפז בליל שבועות לאחר אירוע לבבי שעבר, מאז ועד אתמול היה מאושפז בבית החולים כשמצב בריאותו הדרדר עד שאתמול בשעות הבוקר המוקדמות נדם ליבו של מנהיג הציבור החרדי והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

הבוקר מתפרסמת תמונתו האחרונה של מרן, יממה לפני שהסתלק אל עולמו, כשבגילו המופלג, וכשהוא מאושפז בבית החולים מתיישב מרן כשפניו מאירות בזיו יקרות עם מספר מצומצם של תלמידים ומעניק להם את שיעורו האחרון בתורה, במסירות נפש למרות מצבו הבריאותי החמור.

שעה לפני הסתלקותו כתב מרן את שיעורו האחרון

״זה תמונה שהיא שיעור לחיים״ אומרים תלמידיו, ״זו מסירות נפש של רבינו להראות לנו את הדרך אשר ילך בה האדם, כך היה רבינו, 100 שנים של שיעורים שיהיו חקוקים בנו לעד. אדם כי ימות באוהל – זוהי אוהלה של תורה״.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן