חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חדשנות ומצוינות:

מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל סייר במפעל סולבר באשדוד

מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, יהודה כהן, ערך היום סיור מקיף במפעל סולבר, יצרנית מובילה של מוצרי סויה בישראל. הסיור נערך בליווי נציגי הרבנות המקומית והנהלת המפעל ונועד לבחון מקרוב את תהליכי הייצור והפיקוח הכשרותי במקום.

 

במהלך הביקור, סקר המנכ"ל יהודה כהן את מערכות הייצור המתקדמות של המפעל וקיבל סקירה מפורטת על תהליכי הבקרה והפיקוח הכשרותי המיושמים בו. הנהלת המפעל הציגה בפני המנכ"ל את המאמצים המושקעים בשמירה על סטנדרטים גבוהים של כשרות לצד חדשנות טכנולוגית.

בתום הסיור אמר מנכ"ל הרבנות הראשית יהודה כהן: "התרשמתי לטובה מהמחויבות של מפעל סולבר לשמירה על סטנדרטים גבוהים של כשרות לצד חדשנות ומצוינות תעשייתית. שיתוף הפעולה בין הרבנות הראשית לבין התעשייה חיוני להבטחת מזון כשר איכותי לציבור בישראל."

מנכ"ל סולבר הודה למר יהודה כהן על ביקורו ואמר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה ההדוק עם הרבנות הראשית ומחויבים להמשיך ולספק מוצרים כשרים באיכות הגבוהה ביותר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן