חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
״גל כחול״

מכת מחץ: עשרות דוחות, נהגים מסוכנים ורכבים לא תקינים – המבצע הגדול של המשטרה באשדוד נחשף

במבצע 'גל כחול' שנערך בעיר אשדוד, השוטרים לא ויתרו – 182 דוחות נרשמו בגין עבירות תנועה מסוכנות, כולל נהיגה תחת השפעת סמים, פסילות רישיון ורכבים לא תקינים. כל הפרטים על מבצע האכיפה החמור שהוציא נהגים מסוכנים מהכביש.
קרדיט: דוברות המשטרה

אשדוד התעוררה אתמול לבוקר שבו רחובותיה התמלאו בשוטרי תנועה מכל רחבי מרחב לכיש, שהגיעו כדי להשתתף במבצע אכיפה רחב היקף תחת השם 'גל כחול'. המבצע, שנוהל על ידי מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, התמקד באכיפת עבירות תנועה מסוכנות ברחבי העיר – והמספרים מדברים בעד עצמם: 182 דוחות נרשמו תוך שעות ספורות בלבד!

הפעילות כללה שוטרי תנועה מתחנות אשדוד, אשקלון, קרית גת, קרית מלאכי ושדרות, יחד עם שוטרי אגף התנועה, ימ"ר את"ן לכיש והשיטור העירוני, אשר פעלו בצורה נמרצת ומתואמת כדי לשמור על בטיחות הנהגים והולכי הרגל. האכיפה התמקדה בעבירות מסכנות חיים כגון שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, אי ציות לתמרורי עצור ונסיעה בניגוד לחוקי התנועה.

לא פחות מ-182 דוחות בוצעו במהלך המבצע

בין הדוחות הבולטים שנרשמו:
– 8 דוחות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה.
– 10 דוחות על אי ציות לתמרור עצור.
– 15 דוחות בגין סטייה מנתיב.
– 25 דוחות בגין נסיעה בניגוד לחץ הנתיב.
– 4 דוחות בגין נהיגה על מדרכה.
– 24 דוחות בגין אי שימוש בהתקני ריסון.
– 9 דוחות בגין עבירות מהירות.
– 5 דוחות לרוכבי גלגינוע על עבירות תנועה.
– 6 רכבים הושבתו בשל ליקויים בטיחותיים.
– 10 דוחות לנהגי משאיות בשל ליקויים מסוכנים.

המבצע לא הסתכם רק בדוחות: בפעילות סמויה של ימ"ר את"ן לכיש, נתפס נהג משאית שנחשד בנהיגה תחת השפעת סמים. בדיקת האינדיקציה שנערכה לו העלתה תוצאה חיובית, והרישיון שלו נמצא פג תוקף. הנהג נחקר ובעל המשאית זומן לשימוע. במקרה אחר, נתפסה נהגת רכב כשהיא נוהגת בזמן פסילה ורישיון הרכב שלה פג תוקף. הנהגת עוכבה לחקירה והרכב שלה נתפס.

אולי יעניין אותך

קריאה לפעולה: הגברת האכיפה – מניעת תאונות

המבצע 'גל כחול' מהווה חלק מהמאמצים של משטרת ישראל לשמור על הסדר בכבישים ולמנוע תאונות קטלניות. "אנחנו כאן כדי להבהיר לכולם שהכביש הוא לא מקום להפגנת כוח או זלזול בחוקים. כל נהג חייב להבין שיש דין ויש דיין," אמר נצ"מ ולדמן בסיום המבצע.

המסר לנהגים ברור: עבירות תנועה מסכנות חיים ייענשו במלוא חומרת הדין. אזרחים מתבקשים לשמור על החוק ולדווח על כל התנהגות מסוכנת בכביש. המטרה היא ברורה – למנוע את התאונה הבאה.

תושבי אשדוד – שימו לב! המבצע נמשך, אל תתפסו לא מוכנים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן