חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
״מניעים זרים או אמת כואבת?״

מי מונע "ממניעים זרים" אבי אמסלם או התקשורת המקומית?

שאלה עיתונאית לגיטימית שהופנתה לכל חברי המועצה החרדיים שנענו בשמחה, גרמה ליו"ר שס אבי אמסלם לאבד את עשתונותיו ולהאשים האשמות חסרות שחר את אתר זה שפועל "ממניעים זרים" כדבריו. באופן חריג החלטנו להעלות את תגובתו במלואה ולהגיב לה

אבי אמסלם. צילום: חרדים אשדוד

לאחר שהקצאת בית הכנסת ברובע ט"ו נפלה במועצת העיר שעברה, כששני חברי סיעת ש"ס לא הופיעו להצבעה במקרה, וכן חבר מועצה אחד מאגודת ישראל, הוחלט באתר זה להפנות שאילתא לכל חברי המועצה החרדים האם הם יגיעו להצבעה הקרובה כדי לוודא שהקצאת בית הכנסת הכל כך חשובה לציבור החרדי אכן תעבור.

לאחר שכל חברי המועצה נענו בשמחה ובהבנה והודיעו שיגיעו, חיכה אתר זה לתגובתו של אמסלם שבוששה מלהגיע.

הכתבה פורסמה, ובתגובתו של אמסלם נכתב שהוא לא מסר תגובה והוספנו פרשנות להרגעת הציבור שבה נכתב שהוא יגיע בוודאות כיו"ר מפלגה חרדית ולא יפיל הקצאת בית כנסת.

עד כאן הכל מובן ותקין. אולם למר אמסלם נראה היה שפגעו בכבודו והוא שאל האם הוא יכול לשלוח תגובה. כמובן שנעננו בשמחה וזו תגובתו:

אולי יעניין אותך

"השאלה שהפנתם אליי היתה ממס' לא מזוהה ובאופן אנונימי ומאחר ואיני נוהג להגיב לשאלות אנונימיות ולא מזוהות – לא הגבתי.
בתגובה לכך בחרתם לצערי בכתבה שלכם להתייחס לעובדה זו בצורה קנטרנית ולא מכבדת, בטח לא לאתר המתיימר להיות חרדי, לייצג ולהיות שופר של הציבור החרדי.
כידוע האתר הזה מתוקצב וממומן ברובו מפרסומות של עיריית אשדוד ומכספי משלם המיסים בעיר – אך במקום לבצע את תפקידו, בוחר האתר הזה פעם אחר פעם לפלג את הציבור החרדי בעיר, לזרוע מחלוקות ופירוד ולזרות חול בעיני הציבור.
כל מי שעיניו בראשו מבין מהן מטרות האתר ואת מי הוא נועד לשרת…
כמובן שכנציג הציבור החרדי הגדול ביותר בעיר לא אתן את ידי להמשך תופעה פסולה זו והמשך הפגיעה בציבור היקר שלנו.
לגופו של ענין, מדובר בהקצאה שאני וחבריי מקדמים במשך שנה וחצי ועצם השאלה נובעת ממניעים זרים. יתרה מכך, בדבריו (שאף צוטטו בכתבה) מעיד הרב טויטו על כך שאני לוחץ עליו שיעשה את כל המאמצים על מנת להשתתף בהצבעה החשובה – ועל כן עמדתנו ברורה והשאלה מיותרת".

לאחר האשמות אלו של אמסלם החלטנו לענות באופן חד פעמי למתקפה החריפה בעיניו ולבדוק מי מונע "ממניעים זרים" לכאורה.

אתר 'חרדים אשדוד' לקח על עצמו להאדיר את שמו של הציבור החרדי וכן להיות חוד החנית בכל עוול שנעשה לציבור החרדי.

יעידו על כך הכתבות הרבות כגון אפליית פרויקט 'בראשית', עושק הגננות, נוכחות חברי המועצה, סמינר תפארת, מחירון פעילויות הקיץ של המגזר ועוד הם רק חלק מהקו בו בחר אתר חרדים אשדוד להתוות שינוי תודעתי למען התושבים החרדים.

כמו כן טענתו השקרית של אמסלם שלא ידע מי שואל אותו את השאלה אינה נכונה מהסיבות הבאות:

בתמונת הפרופיל מופיע הלוגו של אתר 'חרדים אשדוד'.

כמו כן אמסלם דיבר איתנו רבות בווטאספ ובשיחות קוליות ממספר זה, כך שהטענה שלא ידע במי מדובר אינה נכונה, אלא אם כן הייתה לו סיבה להתעלם מהשאלה הלגיטימית שלא הרגיזה אף חבר מועצה, מסיבות השמורות עמו.

גם את הכתבה על סמינר תפארת שם זעקו הורים על עוול גדול שנעשה לבנותיהם, ניסה אמסלם באמצעות מקורביו להוריד. למה? אם יש עדויות רבות כל כך? תשפטו אתם.

במשך 4 שנים העדיף מר אמסלם להתנגח עם הנהגת העיר כשהוא שוכח לכאורה שתפקידו לשרת את הציבור ולא להאדיר את שמו. יומם וליל הוא טוען שחלק מהתקשורת המקומית רודפת אותו טענות שהן בעיננו חסרות שחר.

אין אף חבר מועצה שקיבל רבע מהפרסומים החיוביים שקיבל אמסלם באתר זה ובאתרים אחרים ובכל זאת הוא בוחר להעליל עלינו עלילות חסרות שחר הנובעות לדעתנו מטינתו הרבה להנהגת העיר אליה הוא טוען שאנו מקורבים.

משום מה סיפור זה של הקצאת בית הכנסת לבנו של הבבא אלעזר עורר באמסלם רגשות עזים עד כדי כך ששאלה באמת תמימה גרמה לו לאבד את ראשו.

יואיל נא מר אמסלם היקר לספר לנו ולציבור איך בהקצאה כל כך חשובה נעדרו שני חברי מועצה של שס והאם שמו של מקבל ההקצאה מעורר בו רגשות שליליים ואז נוכל לדעת האם אנו באמת פועלים "ממניעים זרים" או שמא אחרים.

לסיכום: אתר 'חרדים אשדוד' מבטיח להמשיך לזעוק את זעקת הציבור החרדי, ללטף כשצריך ולבקר כשצריך בלי להיכנע לאף נסיון סחיטה לכאורה של פוליטיקאי זה או אחר.

כמובן שאף את מר אמסלם נמשיך לסקר באמינות וביושרה, לפרגן כשצריך ולבקר כשצריך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
33 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
33 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב רובע ז
1 שנה לפני

אבי אתה מלך תפרק להם את הצורה רעים ומושחתים

דוד
1 שנה לפני

אבי אמסלם
כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ
זה כמה משפחות שחושבות שהם שולטות בעיר

אשדודי
1 שנה לפני

אבי אמסלם הגיע הזמן להעיף את לסרי מהעיר וכמובן את בעלי האתר העויין הזה

דן
1 שנה לפני

אשדודים אוהבים אש ובגלל זה שונאים אותנו בחוץ תתחילו להתנהג בכבוד ולא לחפש מי עשה דבר כזה או אחר ולא הכל כסף בחיים מידות טובות שוות יותר

גבי
1 שנה לפני

מתי יש תחקיר על החגיגות במוע ה דתית?

יוסף חיים
1 שנה לפני

מה העניין ללכלך עליו?
רוצים עוד פרסום מהעירייה?
יחיאל לסרי ביקש?
הנציגים בעבר היו יותר טובים?
די לפילוג ממלחמה כולם מפסידים
אבי אמסלם נציג טוב וגם כל חברי המועצה נציגים טובים

אשדודי מאוכזב
1 שנה לפני

לפי התחקיר של עומרי מניב עולה שאמסלם עשק ארוחות של ניצולי שואה. אז מה הפלא?

אשכנזי שסניק
1 שנה לפני

די חבר'ה להרגיע!!!
מה קרה תשתו מים קרים היומיים האחרונים היו ממש חמים תרגעו תכינו משלוחי מנות, תחפושות, למה ככה לריב ללכלך אבי בנאדם צדיק וב"ה גם יודע ליחצן ת'עצמו וזה בסדר גם וינגורטן מייחצן ללא הפסקה בסוף אתם יודעים הכל פוליטיקה קטנה וחבל לקחת ללב מי שעדיין מאמין לפוליטיקאים ומתרגש מכל דבר שהם אומרים ועושים לא ישרוד כי זה נעשה יותר ויותר שקוף ורדוד תנו לחיות בשקט פורים שמח!!!

בני תורה הספרדים
1 שנה לפני

מתחיל לדאוג מכל האויבים שקמים לאמסלם, החשש שלנו מוצדק. ציפינו שייסיע לנו בהקצאה קיבלנו קדחת. שלא יתפלא בכלל אם מתוכנו ציבור בית התורה הספרדים באזור ו ואזור ג תקום עליו הרעה הכי קשה שהוא מדמיין בבחירות הקרובות. ולגבי לסרי, אנחנו עדיין זוכרים לו את הכבוד שעשה לנו בהקפות שניות, אדם יקר שקיבל כבר את תמיכתנו, אבוד למצקצקים למינהם לשנות את זה, גם אם דרעי יתערב בכבודו ובעצמו.

ישראל
1 שנה לפני

למה דוקא אמסלם עובד יפה
הרבה אוהבים אותו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן