חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בשורה לשכבות החלשות

מיזם חלוקת כרטיסי המזון: אלו התנאים שיזכו גם אתכם לקבלת הכרטיס • כל הפרטים

על פי הדיווח יו״ר תנועת ש״ס הרב אריה דרעי ושר הפנים משה ארבל הגיעו להסכמות בנושא עם היועמשי״ת גב׳ גלי בהרב מיארה

כרטיס מזון. צילום מתוך אתר משרד הפנים

הישורת האחרונה: יו"ר ש"ס אריה דרעי ושר הפנים משה ארבל הגיעו להסכמות עם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בנוגע למתווה חלוקת תלושי המזון לנזקקים. כך פורסם היום (ראשון) בתוכנית קלמן ליברמן בכאן רשת ב. על פי המתווה המעודכן, בנוסף לזכאי ההנחה בארנונה על פי מבחן הכנסה לנפש, תורחב הזכאות של הקבוצות הבאות:

תושב שעל פי נתונים שימסרו על ידי ביטוח לאומי, נמצא כי הוא אזרח ותיק המקבל גימלת הבטחת הכנסה בנוסף לאחת מקצבאות אלה: קצבת זקנה, קצבת שאירים, קצבת תלויים או נכות בשל פגיעה בעבודה.

במסגרת זאת ובמסגרת השינוי האמור, תינתן הזכאות באופן אוטומטי על פי מידע שיועבר למשרד הפנים מהמוסד לביטוח לאומי, ולא יידרש אזרח ותיק העומד בתנאי האמור שאינו מחזיק נכס המקבל הנחה מארנונה, להגיש בקשה יזומה לרשות המקומית.

קבוצה נוספת שתיכנס למתווה היא תושב, שעל פי נתונים שימסרו על ידי ביטוח לאומי, נמצא כמי שהינו זכאי לקבלת הבטחת הכנסה – מזונות בשנת 2023. כמו כן, תושב שעל פי נתונים שימסרו על ידי משרד האוצר/הרשות לזכויות ניצול השואה, נמצא כמי שהינו זכאי לקבלת השלמת הכנסה במסגרת נזקק\נצרך למקבלי קצבה לפי חוק נכי רדיפות הנאצים.

אולי יעניין אותך

עוד הוסכם להכיר בקבוצת מקבלי הבטחת הכנסה. לצורך הקצאת תווי המזון בשנת 2023, תורחב הזכאות גם לתושב שעל פי נתונים שימסרו על ידי ביטוח לאומי, נמצא כמי שהינו זכאי לקבלת הבטחת הכנסה ובתנאי שהיקף הזכאות שלו יעמוד על מחצית הסיוע שיינתן לנזקקים האחרים. ככל שזכאי כאמור, יסבור כי הינו עומד כנדרש במבחן ההכנסה על פי תקנות ההנחה מארנונה, יהיה ביכולתו להגיש בקשה לבחינת עמידתו במבחן האמור וככל שיעלה כי אכן הינו עומד בו, יהיה זכאי לקבלת סיוע מלא ובהתאם לקבוע באמות המידה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
119 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
119 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
פריידוביץ' טטיאנה
10 חודשים לפני

אני בת 72 מקבלת קיצבת זיקנה ו תוספת השלמת הכנסה , חולה בסרטן.יש לי הנחה ל ארנונה 100%.אבל טל' חדש 050-2551590 לא רשום ב עירייה אשדוד ו ב ביטוח לאומי. ל עירייה ו ביטוח לאומי לא רוצים להודיע ל שונות מסמיחים.בגלל זה אני לא יכולה לקבל כרטיס מזון.ת.ז.307759522, אשדוד, רח'הנורית 5/23 פריידוביץ' טטיאנה. מבקשת מאוד לעזור לי, כי מצבי כלכלי קשה.

יפה וינר
11 חודשים לפני

אני אם חד הורית עם ילדה ורוצה לקבל את הכרטיס תווי קניה

ביבי
11 חודשים לפני

מגיע לחרדים הכל

שושנה גולני
11 חודשים לפני

אני אשה אלמנה. ומבקשת כרטים לקניות. ותודה מראש

דניאל
11 חודשים לפני

מה התנאים לקבל כרטיס

אנאל
11 חודשים לפני

איך נרשמים אני אם חד הורית עם שתי בנות

תמר סבהט
11 חודשים לפני

הי אני מקבלת נכות אני רוצה לקבל כרטיס מזון

שפיקה
11 חודשים לפני

איך לקבל כרטיס מזון

סי
11 חודשים לפני

נכות 100 אחוז אי כושר ו88 אחוז רפואי איך מקבלים ????

עלי דחלה
11 חודשים לפני

אני מקבל כרטיס מזון

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן