חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבת של מרן

מיוזמת המעצה הדתית: כ-200 בתי כנסת בעיר דרשו בשבת קודש במשנתו וגדלותו של מרן רבי עובדיה יוסף זצוק"ל

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית כינס בשבוע האחרון רבנים במועצה הדתית יחד עם הרב חיים בן-חמו והכינו רשימה של בתי כנסת מכל אזורי העיר ויצרו קשר עם רבני בתי הכנסת, מגידי השיעורים והגבאים על מנת שיציינו את יום הילולת של מרן הגאון רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שיחול השבוע ביום שישי.

מרן מברך את יור המועצה הדתית

 

הצלחה גדולה היתה במשימה של "שבת של מרן", כאשר עד דקות ספורות לפני השבת הרב דהן יצר קשר עם רבנים וגבאים שקיבלו על עצמם שבאופן קבוע לקראת שבת ההילולא, יזכירו מתוך משנתו והלכותיו של מרן זצוק"ל בפני הציבור כל אחד בקהילה שלו ואכן בבתי הכנסת נשאו דרשות בליל שבת בין קבלת שבת לתפילת ערבית ואחרים נשאו בתפילת שחרית קודם קריאת התורה.

הרב עובדיה דהן ציין כי מרן היה אוהבן של ישראל, עמוד הענן והאש ההולך לפני המחנה, מאיר את דרכו וסולל נתיבותיו, בהוראותיו, בהנהגותיו ובפסקי ההלכה הברורים בכל נושא ועניין, שהתקבלו מסוף העולם ועד קצהו. ספרי הלכה רבים לאין מספר פורסמו במשך השנים, גדושים ומלאים בפסקי הלכותיו של מרן רבינו זצוק"ל, כאשר התואר "רבן ומאורן של ישראל", מהווה עובדה ברורה וידועה לכל. ככל שהזמן חולף, החיסרון ניכר, נמשיך לצעוד בדרכו ובמורשת הגדולה אשר הנחיל למען כלל עם ישראל לקרבם תחת כנפי השכינה בדרכי נועם ולהרחיב את גבולות הקדושה והטהרה.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן