חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
התגורר אצל בנו איש החסד

מחשובי החסידים בעיר אשדוד: נפטר הרה"ח ר' רפאל שלמה גודלברג ז"ל

ברוך דיין האמת: נפטר הרה"ח רבי רפאל שלמה גולדברג ז"ל, מחשובי חסידי גור בעיר אשדוד • התגורר בחיפה עד לפני שנים אחדות, ועבר להתגורר אצל בנו איש החסד מאשדוד, וקבע את מקום תפילותיו ולימודיו בבית המדרש טאלנא
צילום: PEXELS

ברוך דיין האמת: באשדוד החרדית קיבלו את הבשורה הקשה והמרה על פטירתו של הרה"ח רבי רפאל שלמה גולדברג ז"ל, מחשובי חסידי גור בעיר.

המנוח ז"ל נולד לאביו הרה"ח ר' חנן יוחנן גולדברג ז"ל, שם ינק את ערכי התורה והחסידות. בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו, בתו של הרה"ח ר' משה ולדמן ז"ל.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי המנוח ז"ל התגורר בחיפה עד לפני מספר שנים, אז החליט להשתקע באשדוד. בנו, איש החסד ר' אריה גולדברג, אירח אותו בביתו במשך 6 שנים, וטיפל בו במסירות נפלאה.

המנוח ז"ל קבע את מקום תפילתו בבית המדרש טאלנא ברובע ז' בעיר, שם קבע עיתים לתורה, והיה דמות אהובה במיוחד על כל באי בית המדרש.

אולי יעניין אותך

משפחתו ספדה לו: "הוא היה רב פעלים וגומל חסד עם הזולת, אציל הנפש והמידות, צהלתו בפניו ומאיר פנים לכל אחד".

בשנים האחרונות הלך ונחלש, אך קיבל את הייסורים באהבה. בתקופה האחרונה חלה הידרדרות במצבו הרפואי, ובערב שבת החזיר את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז"ל זכה והותיר אחריו דורות ישירים ומבורכים הממשיכים את דרכו בעבודת ה'. רבים מתושבי העיר אשדוד הגיעו לחלק לו כבוד אחרון בהלווייתו שיצאה מבית ההספדים החדש בבית העלמין באשדוד. הוא נטמן בחלקת החסידים החדש.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

ב.ד.ה.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן