חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בהובלת ההסתדרות

מחר בשעות אחה״צ המאבק על יוקר המחיה מגיע לאשדוד

אחרי חיפה מגיע התור של אשדוד. כחלק מהמאבק אותו מובילים בהסתדרות מחר בשעה 15:30 הפגנה בצומת הרחובות הרצל ומנחם בגין בעיר • צפי לפקקים במקום

המודעה הקוראת להגיע למאבק מחר באשדוד

מחר (ד') בשעה 15:30 תתקיים באשדוד הפגנה שנייה במסגרת גל המחאה הארצי שמובילה ההסתדרות נגד יוקר המחיה בישראל.

ההפגנה תתקיים בצומת הרחובות הרצל ומנחם בגין באשדוד, למקום צפויים להגיע רבים מתושבי אשדוד והסביבה, יחד עם עובדים וגמלאים מהאזור. יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב ינאם באירוע.

ההפגנה ממשיכה את גל המחאה הארצי של ההסתדרות נגד יוקר המחיה שנפתח אתמול בחיפה, זאת בקריאה לממשלה הנכנסת לאמץ את תכנית ההסתדרות לטיפול ביוקר המחייה ולהפעיל תכנית חירום להפחתת העלויות.

המפגינים ילוו בנציגי ההסתדרות במרחב ובאנשי אגף ההתאגדות, ויניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "די! שכר המינימום לא מספיק לקיום מינימלי", "די! נמאס לנו לשלם את המחיר", ו"די! חייבים לדאוג להעלאת קצבת הזקנה".

אולי יעניין אותך

מארגני המחאה מדגישים כי על אף שהמאבק הנוכחי מופנה למקבלי ההחלטות, ההפגנות לא יישאו אופי פוליטי. שכן ההשפעות של עליית האינפלציה, גל ההתייקרויות במשק, שחיקת שכרם של העובדים והעוני שנגזר על הגמלאים – אינם סוגיה של ימין ושמאל והם משפיעים על הכיס של כולנו. מאבק הדי! הוא מאבק חברתי, ומשתתפי ההפגנות – העובדים, הגמלאים, הוועדים והאיגודים המקצועיים – ישקפו את כל גווני החברה הישראלית.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד:

"אנחנו יוצאים היום לרחובות, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים, עובדים וגמלאים – ודורשים מהממשלה החדשה לפעול להפחתה מיידית ביוקר המחייה. לא נהסס לפעול עד שנראה הירתמות אמיתית של מקבלי ההחלטות ופתרונות שיסירו את החרב הכלכלית שמונפת על החברה הישראלית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן