חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פקקי ענק

מחסומים נפרסו בכניסה לאשדוד – זו הסיבה

קרדיט: דוברות המשטרה

בשעות האחרונות, העיר אשדוד הפכה למוקד מתח לאחר שהמשטרה פרסה מחסומים בכניסות הראשיות לעיר. המחסומים הללו מצמצמים את הכניסה לעיר לנתיב אחד בלבד, כאשר שוטרים פרוסים במקום, עוקבים בדריכות אחר המתרחש. המהלך הזה נובע מעלייה דרמטית בכוננות בעקבות שני אירועים חמורים המאיימים על השקט באזור.

הסיבה המרכזית היא הפיגוע המזעזע שהתרחש הבוקר בבאר שבע, בו נרצחה חיילת ונפצעו עוד שמונה אזרחים. בנוסף החשש כבד בשל ההתקרבות ל-7 באוקטובר, תאריך טעון המציין שנה לטבח האכזרי שבוצע בשנה אשתקד בבוקר יום שמחת תורה, והאיומים החדשים שמגיעים למערכת הביטחון.

דובר המשטרה מסר לאתר ‘חרדים אשדוד’ כי אין כרגע אירוע חריג או ממוקד בעיר, אך המחסומים הוצבו כחלק מהעלאת הכוננות הכללית וההיערכות למניעת איומים פוטנציאליים.

פריסת צוותי כיתות הכוננות

ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי מגיב להעלאת הכוננות בעיר, והודיע כי "בשל אירוע בבאר שבע ולשם חיזוק תחושת הביטחון בעיר, החל מלפני שעה ישנה פריסה מוגברת של צוותי כיתת כוננות ביטחון עירוני וסיורי ביטחון באזורים הומי קהל".

אולי יעניין אותך

הפריסה כוללת נוכחות מוגברת ברחבי העיר אשדוד. בנוסף, כיתת כוננות נוספת ממוקמת בכניסה לעיר עם מחסום ביטחוני בהובלת צוותי סיור וכיתות כוננות.

"כולנו כאן לשמור על הביטחון והביטחון האישי שלכם הוא בראש סדר העדיפויות שלנו" מסכם ראש העיר.

התושבים זועמים

בזמן שהמשטרה מבקשת להרגיע, התושבים נראים חסרי סבלנות ומביעים זעם על המהלך. רבים מהם מדווחים על פקקי ענק שנוצרים במקום וטוענים כי במידה וחלילה יתרחש פיגוע – העומסים הכבדים שנוצרו יאפשרו לפוגעים להכות בצורה קשה הרבה יותר. “המחסומים האלה לא מגנים עלינו – הם מסכנים אותנו,” טוען אחד התושבים בכעס. “המצב הזה יוצר כאוס ועלול לגרום להשלכות חמורות.”

האם הצעדים האלו יעצרו את האיום הבא או דווקא יובילו לתוצאה הרסנית? נקווה כי האפשרות הראשונה היא הנכונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
10 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
10 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אנונימי
10 ימים לפני

כניסה לביג אשדוד מופקרת גם רגלית וגם לחניון אין בדיקה לכן לא מגיע לשם ולא מבקר זה זמן רב
ביום שיקרה חס וחלילה משהו מי יקח אחריות .

ולד
11 ימים לפני

מה עוזר המחסום הזה לכיוון סיטי אם פנייה ימינה לכיוון רובע ז השאירו פתוח? סתם בדיחה. חס וחלילה מחבל שרוצה לבצע פיגוע רואה פקק מטורף ושוטרים אז פונה ימינה ואיזה פלא הכביש פתוח. ממש טיפשי.

שרי
11 ימים לפני

היו פקקים ממש ענקיים

ציםיה דלד
11 ימים לפני

העיקר שעל השוק בים הם לא מוותרים גם אם יש טילים מכל הכיוונים,
שנית מה עם כל הפועלים הערבים שמסתובבים פה בבניה מי יודע אם זה לא שב"חים שכבר נכנסו והם כבר בתוך העיר , אז מה יעזרו המחסומים?!
באזור ב' יש עשרות מהם לא ראינו שום פיקוח..

ודיק
11 ימים לפני

לפחות תכניסו שוטר תנועה ב צומת שהכוון תנוע.בשלב הזה אף אחד כבר מסתכל על הרמזורים…משאית אחד ב צומת תקועה …….כולם מתחילים כבר להזיה

ש
11 ימים לפני

המחסום לא ממש עוזר
השוטרים יושבים בצד,לא עוצרים רכבים,לא בודקים אף אחד,פשוט מעבירים משמרת בפנאן,בדיחה.
רק גורם לפקקי תנועה.

אורלי
11 ימים לפני

אנחנו יהודים, לא גויים! השנה של טבח בחג שמחת תורה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן