חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שומרים על העיר

המחסום בכניסה לאשדוד: ביקורת התושבים, התעקשות העירייה והפיתרון שנמצא • הסיפור המלא

משמחת תורה (7/10) שעות ספורות לאחר היוודע גודל האסון והמתקפה האכזרית על ישובי העוטף מחסום משטרה נפרס בכניסה הדרומית של העיר אשדוד | חודשיים וחצי לאחר מכן והמחסום עדיין במקום | התושבים: ״יוצר עומסי תנועה כבדים בכניסה לעיר״ | עיריית אשדוד: ״שגרת המלחמה והאיומים הרב זירתיים עדיין קיימים״ | הפיתרון: הזזת המחסום ופתיחת כל נתיבי התחבורה לנסיעה • הפרטים המלאים
המחסום בכניסה לאשדוד

שמחת תורה תשפ״ד – 7 באוקטובר 2023, שעות ספורות לאחר היוודע גודל המתקפה האכזרית שחווה ישראל ועיריית אשדוד יחד עם המשטרה לא לוקחים סיכון, מחסומים מוצבים בכל הכניסות והיציאות לעיר.

מאז, חודשיים וחצי והמחסום בכניסה הדרומית עדיין נותר על כנו. תושבים רבים שפנו בביקורת על הצבת המחסום בכל שיוצר עומס כבד בכניסה הדרומית, מאחר ונתיב נסיעה ונתיב התחבורה הציבורית משמש את הכוחות הפרוסים במקום.

בעיריית אשדוד מסרבים להסיר את המחסום בכניסה לעיר, לדבריהם: ״ממשיכים בשיגרת מלחמה, האיומים הרב זירתיים עדיין קיימים״. בעירייה אומרים כי הם ״ממשיכים בכוננות העירונית בהתאמה למתן מענה לכל תרחיש״.

אולם, הביקורת על הפקקים במקום נלקחה בחשבון ואתמול הונחו הכוחות להזיז את המחסום במעט על מנת להקל על זרימת התנועה. ואכן המחסום הוזז וכל הנתיבים נפתחו לתנועה. בעירייה מסרו לאחר ההחלטה: ״בכך נמצא האיזון הנדרש בין צרכי האבטחה לשגרת החיים בעיר״.

אולי יעניין אותך

עוד חשוב להזכיר, כי כפי שפורסם ב׳חרדים אשדוד׳ קמב״צ זק״א לכיש יוסי לנדאו על מחבלי החמאס שפרצו בשמחת תורה לישראל נמצאו מפות עם סימונים ותכנונים שלהם להגיע עד לעיר אשדוד.

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע כי בהתאם לדרישת המשטרה וכחלק מההיערכות, בעירייה אשדוד מתכננים להרחיב את יחידות הכוננות העירוניות. ובימים אלו שוקדים על תוכניות מפורטות בנושא זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נוני הקרנף הנודד
8 חודשים לפני

הצעה למחבלים: אם אתם רוצים להיכנס ואתם מפחדים מהשוטרים תיכנסו מהכניסה השניה של העיר

שרית
8 חודשים לפני

נכון לא בודקים שום רכב והם כזה בצד מי האנשים שמתלוננים הם יהיו אחראים לכך שיקרה משהו חס וחלילה

שרית
8 חודשים לפני

כל הכבוד להמשיך להציב מחסומים מקווה שזה יעזור אופנועני משטרה ועוד רק ככה נגן על עירנו

יוסף
8 חודשים לפני

השאןה למה לא עשו את זה מהיום הראשון שיהיו על המדרכה
בכל מקרה הם לא עוצרים שום רכב

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן