חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורים מודאגים

מחדל: מערך וועדות קבלה של התמ"ת למעונות היום קרסו

שירות חדש של משרד התמ"ת מאפשר לאזרחים לרשום את ילדיהם באופן מקוון למעונות היום. משרדי הממשלה לקחו את הרישום על המערכות שלהם כשירות לציבור והפסיקו את ההרשמה בשיטה הישנה באופן גורף כך, שהמדינה תחליט באיזה מהמעונות שנרשמו יתקבל הילד. מסתבר שאולי זה הועיל לציבור בהגעה למעון אבל, עקב הקריסה, יתכן שחלק מהילדים שנרשמו, יפלטו בעוד יומיים מהרשימות וישארו ללא מעון בשנה הבאה.

אתר וועדות הקבלה כפי שנראה בימים האחרונים

הורים מתוסכלים ולחוצים פנו ל"חרדים אשדוד" על כך, שקיבלו מיילים על כך שחסרים להם טפסים ב"וועדות הקבלה" מה שיכול לגרום לילדיהם להשאר בלי מעון לשנה"ל הבאה.

הוועדה בעצם תפקידה, ממיינת את הבקשות של ההורים שבחרו לרשום את ילדיהם במספר מעונות מוכרים והוועדה תחליט לאיזה מבניהם הוא יכנס. זה בעצם השלב השני בתהליך לאחר ההרשמה.

כדי לעבור את הקבלה, על ההורים למלא באופן מקוון טופס דיגיטלי בצירוף תלושים.

בימים האחרונים, נשלחו להורים רבים מיילים, בהם נכתב שעליהם להכנס לאתר ולהשלים טפסים שחסרים. מה שקורה בפועל, לא ניתן כבר מספר ימים להשלים פרטים כמו שצריך ללא תקלות באתר. הורים שניסו להתכתב עם נציג דיגיטלי קבלו תשובות חלקיות שהרי הנציג לא יודע לענות על שאלות מהסוג הזה.

אולי יעניין אותך

גם באופציה של חיוג טלפוני לשיחה עם נציג אנושי, לא ניתן לקבל שירות מכיוון שמדובר על מעל ל3 שעות המתנה ו200 ממתינים. כך שכל האופציות סגורות וקורסות ובעוד יומיים על פי המיילים, הילדים שנרשמו יפלטו החוצה ואת מקומם יתפסו ככל הנראה נרשמים אחרים שזכאים פחות.

 

מבדיקה שערכנו, אכן מדובר בשעות המתנה ארוכות בכל קנה מידה והאתר קרס ופעיל מעט לסירוגין

נמשיך לעדכן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן