חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
סטרילי או מזוהם?

מהפח למיטת אישפוז – מה עושים חתולים במחלקות של בית חולים ברזילאי?

בתיעוד שהגיע בשעות האחרונות למערכת "חרדים אשדוד" ניתן לראות חתולים מטיילים במחלקות ובפרוזדורים השונים של בית החולים ברזילאי אשקלון.

באדיבות המצלם

דווקא בבית חולים, מקום שאמור להיות סטירלי ביותר, מקום שמאושפזים נכנסים ויוצאים ממנו אל חדרי הניתוח, הלידה והאישפוז, מסתובבים חתולי רחוב שסיכוי גבוה שהרגע יצאו מנבירה עמוקה בפח הזבל הגדול שבחוץ.

 

מעבר לעניין פחי הזבל, לחתולי הרחוב לא חסרים חיידקים ומחלות שמטופלים בבית חולים לא אמורים לפגוש גם מרחוק.

 

 

"מתוקף תפקידי כיועץ רפואי, הגעתי הערב לבית החולים ברזילאי ונדהמתי לגלות מספר חתולים משוטטים במחלקות. כל כך הרבה אנשים בשנה מתים מזיהומים למרות מאמצי משרד הבריאות ובברזילאי, החתולים מרגישים בבית. נסיתי לדבר עם הצוות אבל נתקלתי באדישות" מספר לנו י' יועץ רפואי שהגיע מתוקף תפקידו לביה"ח ברזילאי.

 

 

מבדיקה קצרה שערכנו, נמצא, שנושא החתולים לא חדש בבית החולים, ועוד משנת 2015 עלה הנושא עם תיעודים דומים מבית חולים ברזילאי ותגובתם דאז היתה:

אולי יעניין אותך

"חתולים ומזיקים הינם גורם מפריע מאוד, בוודאי בבית חולים. אנו עושים ככל יכולתנו להילחם בתופעה שמכה במקומות ובמוסדות רבים ובוודאי במקומות שיש גם אוכל, מרות הטיפול הרציף בפסולת.

לגופו של עניין, בית החולים אוטם ללא הפסק פרצות הן בגגות המבנים והן בגדרות אשר מקיפות את בית החולים. כמו כן, אנחנו פועלים בשיתוף עם הווטרינר העירוני לשם לכידת החתולים ושחרורם מחוץ לבית החולים על פי הנהלים המחייבים"

 

כאמור שוב, זוהי תגובתם מאז 2015

 

עברו כ8 שנים מאז ושלומם של המאושפזים עדיין בסימן שאלה

 

צפו בסרטון:

את תגובת בית החולים לא היה ניתן להשיג כעת ונשמח לפרסמה כשתהיה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דורית
1 שנה לפני

הזנחה פושעת.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן