חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
התיעוד שמגלה את האמת

מדוע פרצו העימותים בגור? התמונה מתבהרת. צפו

חסידי גור יצאו במחאות נגד חסידי הגר"ש אלתר בטענה כי אב בחסידות, שבנותיו הורחקו ממנו, ניסה לתקוף פיזית את האדמו"ר מגור בבית קברות בתל אביב - אבל בתיעוד שמתפרסם נראה כי דווקא האב הוא זה שהותקף לאחר שכרז לאדמו"ר ממרחק של מאות מטרים. צפו
האב מוקף בחסידי גור בבית הקברות בתל אביב. צילום: צילום מסך

בתיעוד שפורסם היום (רביעי) מתברר מה התרחש בתקרית בבית הקברות בתל אביב, שבגללה יצאו חסידי גור למבצע אלימות חסר תקדים נגד בני קהילתו של ראש הישיבה הגר"ש אלתר, שפרש מחסידות גור עם כ-500 משפחות. אלימות שהכניסה גם את אשדוד החרדית למעגל ההרס והוונדליזם.

ביום חמישי האחרון הגיע האדמו"ר מגור ורעייתו לבית הקברות בתל אביב. לטענת חסידי גור, אברך בחסידות – הטוען כי בנותיו נחטפו ממנו בעידוד חסידי גור לאחר שפרש מהחסידות – הפעיל כרוז נגד האדמו"ר ואף התקרב וניסה לפגוע בו פיזית באמצעות מקל עץ. בעקבות כך, בחסידות יצאו למבצע אלימות נגד קהילת הגר"ש אלתר, אלימות שגרמה לפציעתם של רבים.

אלא שבתיעוד שפרסם היום העיתונאי מענדי גרוזמן ב'כאן מורשת' נצפה האב, במרחק של מאות מטרים מפמליית האדמו"ר מגור, כשהוא מפעיל כרוז הקורא בעדינות לאדמו"ר שיורה להחזיר את בנותיו.

התיעוד מוכיח כי לא רק שהאב כלל לא ניסה להתקרב ולפגוע פיזית באדמו"ר, אלא שהוא בעצמו ספג אלימות פיזית מצד פמליית האדמו"ר ואף הופל לרצפה.

אולי יעניין אותך

יותר מכך, ל'חרדים אשדוד' נודע כי משטרת ישראל, שאף כה לא ביצעה מעצרים בקרב החסידים שנהגו באלימות במהלך הימים האחרונים – זימנה לחקירה דווקא את אב המשפחה, שכבר לא ראה את בנותיו במשך כארבעה חודשים. המשטרה ביקשה ממנו להגיע לתחנה למשהו קצר. הוא הגיע לתחנה ברמת גן ומשם נלקח בניידת ליחידה לחקירת פשעים בירושלים.

האב עבר בעבר השתלת כליה והוא חולה סכרת. אשתו התחננה שיתנו לו את התרופות והזריקות הנדרשות אבל תחנוניה נפלו על אוזניים אטומות. רק לאחר שמספר עיתונאים הגישו שאילתות לדובר המשטרה – האב שוחרר הביתה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן