חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הבדיחה על חשבון הציבור

מדבר שקר תרחק: טענו שנדקרו על רקע הבחירות אולם במשטרה מיהרו להכחיש "לא נדקרו ולא בחירות"

במפלגת 'קול הלב' טענו השבוע כי פעיל שלהם נדקר על רקע הבחירות כשהאצבע המאשימה מופנית ללסרי לכאורה. במשטרה נדהמו והגיבו "מדובר בתקיפה הדדית ללא שום קשר לבחירות, לא עלה חשד לדקירה".

הבחירות המוניציפאליות ממשיכות לשבור שיאים של מבוכה וגיחוך והפעם: תלונה על דקירה, האשמת מטה לסרי והכחשה משטרתית חד משמעית.

לפני כיממה הוציא יו"ר 'קול הלב' מאיר בן חמו, פוסט חריף בו נכתב:

"פעילי בחירות צריכים לסיים לילה בבית חולים?!?!?
מערכת הבחירות איבדה את זה לגמרי!!!!!!!!!
פעילים של קול הלב יצאו לתלות שלטים
וזאת התוצאה!!!
פעיל מרוסס בגז מדמיע ונדקר בגלל שתלה שלט
לאן אתם רוצים להגיע?!
ככה אתם משתיקים פיות? ככה אתם שומרים על השמנת? מה זה בחירות באירן או בישראל??
בושה לאן שהגיעו פה המתמודדים
כל מתמודד יודע בדיוק מי הפעילים שלו, ואם לא זה בושה.
שכל מתמודד ומתמודדת יכנסו ישיבה דחופה עם פעילי השטח ויעבירו הנחיות ברורות איך צריך להתנהג ומה הם הקווים האדומים, ויפה שעה אחת קודם!!!!".

הפוסט של בן חמו התמלא בתגובות של פעילי ברק סרי המאשימים את לסרי ופעיליו בפשע בעיר ו"בדקירת" פעיל 'קול הלב'. בין המגיבים בלטה תגובתו של טייקון מקומי המקושר מאוד לברק סרי ובה נכתב "בושה לעיר שמסתובבים פעילים של לסרי עם גז מדמיע ומרססים פעילים של קול הלב.
הפשע שלסרי הביא לעיר בעשור האחרון הוא שערורייה".

אל התגובות הרבות הצטרפו גם "אתרי הבית" של סרי וסיפרו בזעזוע עמוק על "הדקירות" והאשמות. יש לציין שבן חמו עצמו לא הזכיר בפוסטים את שמו של לסרי או פעיליו אך הדבר היה מובן לכולם והספיקו התגובות המזעזעות כנגד לסרי ופעיליו כדי להבין לאן נושבת הרוח.

אולי יעניין אותך

לאחר חקירה מעמיקה ופניית 'חרדים אשדוד' הגיבה המשטרה בצורה השוללת לגמרי את הסיפור ומניעיו: "מתחקור של השוטרים שפגשו את הצדדים בשטח, מדובר בתקיפה הדדית בין השניים, ללא שום קשר לבחירות אלא לפי החשד על רקע הקנטה של אחד הצדדים כלפי השני. שניהם נחקרו ושוחררו. לא עלה חשד לדקירה, למעט חבלות שטחיות שהיו על שניהם".

ממאיר בן חמו נמסר בתגובה: "כרגע יצאתי מתחנת המשטרה וחוקרת בתחנה אמרה לי בצורה חד משמעית שהתיק עדיין מתנהל תחת חקירה ולא יכולה לצאת תגובה לתקשורת".

נדמה שבמחנה סרי מיואשים ומנסים לחזור בכוח לתודעה דרך המצאות חסרות שחר הנובעות מייאוש, כשאליהם מצטרפים "אתרי הבית" שכמובן לא הוציאו הבהרה לאחר תגובת המשטרה, דבר המעיד על פאניקה כללית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן