חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הפגנת הימין באשדוד

מארגני ההפגנה ל'חרדים אשדוד': "אנו קוראים לציבור החרדי להשתתף בהפגנות התמיכה לשמירת הזהות היהודית במדינה"

השבוע במוצאי השבת מתכננים פעילי ימין הפגנת תמיכה ברפורמה מול פעילי השמאל המפגינים מידי שבוע מתחת בניין העירייה • ראיון עם גבי חדד, אחד מהפעילים המארגנים את ההפגנה
פעיל הימין גבי חדד ברקע הפגנת השמאל באשדוד

כפי שדיווחנו ב׳חרדים אשדוד׳ פעילי ימין מתכננים הפגנת תמיכה ברפורמה לתיקון מערכת המשפט, מול הפגנות השמאל המתקיימות מזה מספר שבועות תחת בניין העירייה ובהשתתפות דלילה יחסית של משתתפים.

בראיון שקיימנו עם גבי חדד, יליד אשדוד ומהפעילים הבולטים של הימין בעיר, ואחד ממארגני הפגנת התמיכה מנסה גבי לשכנע את המגזר החרדי להגיע בהמוניו ולהשתתף בהפגנת התמיכה לשמירת הזהות היהודית במדינת ישראל.

 

מהיכן הגיע הרעיון לקיום הפגנת תמיכה בעד הרפורמה?

״מזה מספר שבועות שפעילי שמאל במימון מלא של ארגונים שונים ובחיבוק חם של התקשורת מקיימים הפגנות כנגד הרפורמה ברחבי הארץ ובאשדוד תחת בניין העירייה, אני יחד עם כמה חברים – פעילי ימין, החלטנו שאנו לא יכולים לעמוד מנגד. לקח לרעיון זמן להבשיל, אבל בסופו של דבר החלטנו לקיים את ההפגנה כבר במוצאי השבת הקרובה, הפגנה שתערך שבוע בשבוע, במוצאי השבת מול המפגינים המתנגדים למחאה״.

אולי יעניין אותך

האם אתם משויכים תחת מפלגה מסוימת שעומדת מאחורי ההפגנה?

״ממש לא. אנחנו פעילי ימין, ללא כל השתייכות מפלגתית מסוימת. ללא כל מימון מפלגתי, אלא ממש אנשי ימין שכואבים לראות את ההפגנות המתקיימות שבוע בשבוע כשהימין עומד מנגד. הרי הימין יודע להפגין, עשו זאת בהתנתקות ובהזדמנויות שונות, וההנהגה שלנו חייבת להבין שהפגנות הם תודעה חשובה, להראות למתנגדי הרפורמה שהם אחים שלנו, שיש עוד אחים במשפחה, שיש התומכים ברפורמה. לא מספיק לנצח בקלפי, בסוף גם בתודעה הציבורית – חשוב לנו לנצח״.

מה תעזור ההפגנה? הרי בסוף הימין שולט. פשוט שיעבירו את הרפורמה!

״הרפורמה חייבת להיות ולעבור בהסכמה ולא חד צדדית, כי גם אם תעבור – הרי סביר להניח שתיפסל בבג״צ, ואז מה יהיה?! אנחנו נתקרב למחלמת אחים, שסופה מי ישורון. אם נצא להפגין השמאל יבין שיש פה עוד עם שכן תומך ברפורמה, ואזי יבואו לשלחן המשא ומתן, חבל שעד כה הימין לא עשה זאת, הגיע העת״.

מתווה הנשיא שהוצג, מה דעתכם עליו?

״הנשיא מתיימר להציג מתווה העם – אך מדובר רק בעם הראשון, במתווה שכל כולו מוכתב ע״י מתנגדי הרפורמה, זה לא מתווה העם, זה מתווה השמאל. טוב עשו ראשי הקואליציה שדחו מיד את המתווה הזה, אני בטוח שאם הימין היה יוצא להפגין עוד טרם הצגת המתווה – הנשיא היה מוציא מתווה שונה לחלוטין״.

האם אתם מצפים לראות גם את המגזר החרדי משתתף בהפגנות התמיכה שלכם?

״ננצל במה חשובה זו לקרוא לציבור החרדי ולמנהגיו לבוא ולהשתתף בהפגנת התמיכה במסורת היהודית, הרי בסוף החרדים רוצים את חוק הגיוס שיעבור ללא שבית המשפט יפסול אותו פעם אחר פעם, בסוף החרדים רוצים את חוק החמץ – בואו ותפגינו. זה נוגע גם אליכם, נוכחות הציבור החרדי בהפגנה – קריטית״.

יש לכם צפי כמה ישתתפו בהפגנת התמיכה?

״ממש לא, אין כל צפי. כפי שאמרתי מקודם אין לנו כסף שאנחנו מחלקים לכל משתתף, אין לנו מטות הפועלים להביא אנשים. כמה פעילים שכואב לנו המצב, ואנחנו מקווים שכמה שיותר מתושבי אשדוד שחשוב להם הימין – שיבואו להשתתף בהפגנה, שמאושרת על ידי המשטרה, להביא את הקול הימין בעם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
13 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
13 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אתרוג
1 שנה לפני

חוקה והפרדת דת ממדינה, לא הפיכה

אתרוג
1 שנה לפני

חדד, אל תפר את איזון העיר. לחרדים מצויין באשדוד, העיר הישראלית

ימין אש
1 שנה לפני

שמאל בחייאת לכו לעזעאל

יהודי
1 שנה לפני

חייב להגיע להפגנה בעד הרפורמה: כל מי שלא מוכן שהקול שלו לא ייספר, שלא מוכן שהקול של אנשי שמאל שווה יותר (טייסים/הייטקס/טייקונים/תקשורת/גנרלים)

הפגנה למען החירות, הדמוקרטיה האמיתית ונגד דיקטטורת בג"צ.

הפגנה למען עם ישראל ונגד מלחמת אחים בה הם מאיימים עלינו.

"להחזיר את המדינה לעם!!!"

דינה בר דן
1 שנה לפני

רוצים להחליף את השלטון בדרך לא דמוקרטית זה כל העניין הם היו שמחים לעשות את ההפיכה כביכול בעצמם אבל, הם לא צריכים הפיכה הם הופכים מה שרוצים בעזרת בגץ והתקשורת

בטן
1 שנה לפני

קוראים לימניים קומו להפגין נגד עוכרי המדינה האנרכיסטים

דוד
1 שנה לפני

הדיקטטורה השיפוטית של אהרון ברק וכל שאר החונטות והפריוילגים מהשמאל, זה לא גזרת גורל ולא דמוקרטי.
חייבים לשנות את רועה הגזרה!!!
בואו להפגין בהמוניכם בעד הרפורמה – אין לנו ארץ אחרת!!!

שמעון שבתאי
1 שנה לפני

רוצים מדינה יהודית עם ערכים ומוסר יהודי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן