חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עשה למען תורתך

מאות תושבי אשדוד השתתפו בכנס הסיומים השנתי בירושלים בשתתפות הינוקא

מעל ששת אלפים איש בעצרת התשובה הגדולה בירושלים בראשות גדולי ישראל בשיאה של העצרת מעמד הסיומים של הגאון הינוקא

צילום: שוקי לרר

אלפים גדשו את שכונת שמואל הנביא בירושלים מתוכם מאות מתושבי אשדוד בעצרת שנערכה בהשתתפותם של מאות רבנים דיינים ראשי ישיבות ואישי ציבור שפארו את המעמד המרומם שבמהלכו ערך הגאון הינוקא את "סדר הסיומים" השנתי.

כמידי שנה במעמד רווי שמחה והודה של תורה עורך הגאון הרב שלמה יהודה שליט"א 'הינוקא' את סדר הסיומים כמנהג חכמי התורה ומשתף את הקהל בשמחת התורה ובזכייה בנטילת חלק בסיום רוב ספרי היסוד מהתנך, שס בבלי וירושלמי, הלכה ואגדה.

אלפים מכל רחבי הארץ נהרו אל השכונה הירושלמית והרחובות הסמוכים, האולם המרכזי התמלא מפה לפה ומסכי ענק הוצאו לטובת האלפים שנותרו בחוץ.

התרגשות עצומה קיבל קהל האלפים את פני גדולי ישראל הגאון הינוקא שנכנס לאולם יחד עם נכד הבבא סאלי כ"ק האדמו"ר רבי שלמה בוסו.

אולי יעניין אותך

רו"מ כנסת ישראל הרב יעקב קניג נשא דברי פתיחה קצרים כשציין שזוכים אנו יומיים לפני היום הקדוש להשתתף במעמד האדיר בראשות גדולי התורה אשר שלמה תורתם שלמה יראתם ושלמה קדושתם, וביותר כי נזכה למעמד הסיום של הגאון האדיר הינוקא שעליו התבטא האדמו"ר סידנא רבי שלמה בוסו שמאז זקינו סידנא בבא סאלי לא הרגיש כאלה עוצמות של קדושה וטהרה.

בדממה נשמע משאו של נכד הבבא סאלי האדמו"ר רבי שלמה בוסו שבאורח נדיר נכח באירוע מרישא ועד גמירא, האדמו"ר דיבר בשגב גדולת של הגאון הינוקא שהוא לא לפי ערך דורנו, עיר וקדיש שירד לדורנו דור יתום ועני, ומיד לאחר מכן המשא המרכזי והסיומים מפי הגאון האדיר הינוקא שליט"א המארגנים שנערכו לקליטת ההמונים שנהרו אך כמות המשתתפים עברה את רף הצפי ובמהלך הערב נחסמו דרכי הגישה ורבים טיפסו על הגגות הסמוכים.

את שמחת סיום התורה ליווי וכיבדו, הזמר הנודע אלי הרצליך ואליו הצטרפו הזמרים אבי מן ואומן הקלידים אחיה כהן, אשר עוררו את הקהל בשירי ערגה ותשובה.

בסיום הערב בחצות, החלו הציבור באמירת הסליחות באווירת רוממות ואחדות ברוב עם. לאחר מכן עברו ההמונים לברכת חתימה טובה שנמשכה עד שעות הלילה המאוחרות.

צילום: שוקי לרר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן