חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אמא של מלכות

לראשונה לא התקיימה שמחת בית השואבה בישיבת "כנסת ישראל" את מי ראש הישיבה הגר"מ מוגרבי בירך בברכת "פתקא טבא" ועל איזה אתרוג בירך השנה?

בישיבה הגדולה "כנסת ישראל" ברובע ג', כל שנה היו עורכים שמחת בית השואבה גדולה, כאשר למעשה הם היו הישיבה הספרדית הראשונה שערכה שמחת בית השואבה שאליה היו נוהרים קהל רב אברכים ובני תורה מכל הרובעים להביט בשמחתה של תורה בראשות ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מוגרבי שליט"א חבר איחוד הרבנים הספרדי בעיר, בוגרים היו רוקדים לצד בחורי הישיבה וקהל המונים אשר היה מצטרף לריקודים, בשנים האחרונות העבירו את המעמד לאולם שהיו שוכרים במיוחד לשם כך, מפאת קהל רב המשתתפים.

 

השנה בעקבות פטירתה של אמא של מלכות, הרבנית הצדקנית מרת ברכה מוגרבי ע"ה שזכתה לשמש את גדולי הדור זצוק"ל, בוטלו מעמדי של שמחת בית השואבה ושל ביקורי החג אצל ראש הישיבה הגר"מ מוגרבי.

במוצאי החג הראשון נסע לבני ברק ועלה לביקור חג להקבלת פני רבו אצל חמיו הגה"צ רבי שלמה מחפוד שליט"א זקן חברי מועצת התורה וגאב"ד "יורה דעה" שקיבל ממנו רב ברכות. התפילות התקיימו בבית הכנסת ברובע ג' יחד עם ראש הישבה שליט"א ולאחר התפילה נגשו לקבל ברכה לברך ולהתברך.

השנה זכה ראש הישיבה לאתרוג תימני מהודר ומיוחד ביופיו ובביקור אצלו בסוכה הציג בפני האורחים את האתרוג וסיפר על ההידורים המיוחדים שזכה דווקא באתרוג זה.

בערב הושענא רבה הגר"מ מוגרבי שלח ברכה מיוחדת לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיזכה לפתקא טבא בשני המובנים ויחד עם ברכתם של מרנן ורבנן, גדולי התורה, האדמור"ים, ראשי הישיבות וחלק מחכמי מועצת התורה שליט"א יראה ברכה והצלחה ויחתם לכהן כראש העיר אשדוד.

אולי יעניין אותך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יעקב
10 חודשים לפני

בגלל אנשים כמוך מה שקורה בארץ

יוסי
10 חודשים לפני

תתבייש לךך!!

נפתלי מוגרבי
10 חודשים לפני

אבא שלי צדיק ואין לנו בעיה עם שס באשדוד תניחו לאבא שלי בבקשה

דודו
11 חודשים לפני

מי שמכיר אדם ענק בעל מידות ובעל תורה בסדר גודל שלא יאומן ואגב 20 שנה ראש ישיבה באשדוד
והישיבה בעזרת נשים של בית כנסת אתם מבינים למה צריך להעיף את השחצן אבי אמסלם הוא עוד אומר לכם ראש עיר בראש שלך הראש שלו פועל רק איך לפגוע בישיבה והמשך יבא

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן