חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרסום ראשון

ברגעים אלו לקוחות פרצו את סניף מרכז הקרמיקה והשיש. אחת העובדות בשיחה: "כסף את לא תקבלי"

עשרות תושבי אשדוד לקוחות החנות זועמים: "נותרנו ללא שיש במטבח מספר חודשים. אין גם לא ברזים ולא כיורים" מספרים לקוחות ל"חרדים אשדוד" "אין עם מי לדבר וכשהגענו לסניף הזמינו לנו משטרה" הבוקר לאחר תסכול ארוך הלקוחות פרצו את החנות.

צילום: חרדים אשדוד

אני רוצה להציל את הכסף שלי לא מענין אותי שהמשטרה תעצור אותי על פריצה מדובר בעקיצה" אומרת ל"חרדים אשדוד" אחת הלקוחות שלכאורה על פי החשד שלה נעקצה.

מספר תושבים נוספים שהגיעו לסניף ומצאו אותו סגור ללא מענה פרצו את הדלתות על מנת להוציא את הסחורה שחייבים להם על פי טענתם ולא סופקה זה מספר חודשים.

כך זה נראה עכשיו:

צילום: א.א.ש.

אולי יעניין אותך

 

"הזמנתי מהם שיש לפני מספר חודשים במחיר טוב מאוד ולא חשדתי בכלום" מספר לנו אברהם תושב אשדוד, "כפי שאתה יכול לראות בקבלה ואז, הזמן נמשך ודחו אותנו ועדיין אז, לא חשדתי בכלום.

במסגרת תפקידי באיחוד הצלה, הוזעקתי לכתובת החנות מרכז הקרמיקה והשיש שברחוב העבודה מספר פעמים על מקרי אלימות ואז התחלתי לחשוד. אנשים תקפו והשתוללו בחנות, מסתבר, על אי קבלת סחורה ששילמו עליה. ואז הבנתי שאני בצרות.

ההזמנה שלי בוצעה ושולמה בחודש 12 ועד לרגע זה לא קבלתי את השיש. אנחנו משפחה גדולה וחיים בלי שיש במטבח כבר מספר חודשים, זאת הרגשה נוראה, אתה מתכונן לשפץ, חוסך כסף, משקיע תכנון ומחשבה ובסוף, הכל נהרס ואתה מודאג יומם ולילה. היום אגיש תלונה במשטרה."

המטבח של אברהם ללא שיש מספר חודשים

 

לפני מספר ימים, אחת העובדות התקשרה לאישתי וסיפרה לה: "את הכסף שלך את לא תראי גם לי הם חייבים 60 אלף שקל הם לפני פשיטת רגל תבואי מאחורה אני אוציא לך 2 כיורים וברזים"

 

תיעוד העסקה של אברהם

 

אזרח נוסף בשם אייל פנה אלינו ומספר:

הגשתי תביעה בבית משפט השלום באשדוד נגד בעלי חברת "מרכז השיש והקרמיקה" על כך שבקשתי החזר כספי לפני מספר חודשים ולאחר שדחו אותי מספר פעמים קבלתי 2 שיקים דחויים לחודש ינואר, כשהפקדתי אותם חשכו עיניי- חזרו כי אין להם כיסוי. הגעתי לחנות, השתוללתי, הזמינו לי משטרה. כרגע החוב עומד על כ9000"

העסקה והשיקים של אייל:

 

הגשתי תביעה בבית משפט השלום באשדוד וביוני יהיה דיון. מקווה שיהיה בסדר"

 

הזמנה לדיון בבית משפט השלום באשדוד

 

לקוחות נוספים שנמצאים מסביב לחנות בימים האחרונים מספרים, כי ניסו להגיע גם לסניף בנתניה להציל את מה שיש אך גם הוא נסגר, וכשיצרו קשר עם עובדים לשעבר הם טענו בפניהם ששכל הנראה מדובר בפשיטת רגל והסניף סגור.

 

אחת הלקוחות בכניסה לחנות הבוקר:

"אנחנו בטוחים שמדובר בעקיצה, עשרות תושבי אשדוד נמצאים חסרי אונים ולא יודעים מה לעשות. מדובר בעשרות משפחות שביצעו עסקאות בעשרות אלפי שקלים ולא קיבלו את הסחורה, המחיר הזול, הפירסומים בכל העיר על העיתונים והאוטובוסים והחזות של החנות נתנו הרגשה שמדובר בחברה רצינית. נעקצנו. פתחנו קבוצת ווצאפ לנפגעי מרכז השיש והקרמיקה, מסתבר שיש עשרות כמונו ואנחנו שוקלים את צעדינו יחד עם עורכי דין"

 

וכך נראתה החנות הבוקר:

 

מנצחים כל הצעת מחיר:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
9 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
9 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מאיר ג
1 שנה לפני

אני מכיר אישית את הנוכל דיויד ,הזהרתי את הספקים שעובדים איתו אך לצערי היצר למכור ניצח את כל החושים ,הרגשתי את הנפילה לפי המחירים שהם פרסמו ומכרו , לצערי זאת לא פעם ראשונה שלו , ולצערי הרבה לקוחות נפלו לפח ,אך גם יצר האנשים מתפטים למחירים ולא בודקים את כשרות המחירים והמכירה ,מרחם עליכם אך תפתחו עיניים

ל
1 שנה לפני

0527901802

יולי
1 שנה לפני

מי יודע מה מספר הווצטאפ של הקבוצה שנפתחה והולכת לתבוע ?
אני גם נפגעתי

הדס
1 שנה לפני

אנחנו קנינו מבני ברק ב 14,500 שקל
והתקשרתי המון פעמים ואף אחד לא ענה לי .
אם למישהו יש עיצה איך שיחזור לי הכסף
אודה לו מאוד

יוסי
1 שנה לפני

אנחנו מאשדוד והזמנו המון דברים לבית ב 10 אלף שקל .
ואנחנו בחובות
זה לא יכול להיות ככה!!
מדינה מטומטמתת

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן