חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כצנלסון הגיע לחלק תיקים

לסרי מודיע: כך נפעל במידה ויוחלט על שביתה במערכת החינוך

על רקע האיומים על שביתה במערכת החינוך - ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי הודיע: "במידה ויוחלט על השבתה, אנו נערכים להמשך הפעלת פעילויות הקיץ לילדים במתכונת דומה למה שעשינו בשבועיים האחרונים של החופש הגדול". במקביל, סגרה"ע שמעון כצנלסון הגיע לחלק תיקים לילדי העולים החדשים לקראת פתיחת שנת הלימודים
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי התייחס היום (שלישי) למשבר החינוך במדינה ולאיומים על שביתת המורים. "במידה ויוחלט על השבתה, אנו נערכים להמשך הפעלת פעילויות הקיץ לילדים במתכונת דומה למה שעשינו בשבועיים האחרונים של החופש הגדול", הודיע ראש העיר.

עם זאת, לסרי הצהיר כי "אנו נערכים לפתיחת שנת הלימודים כסדרה ב-1 לספטמבר ועוקבים אחרי הדיווחים על המו"מ עם ארגוני המורים בתקווה שאכן כך יהיה". אבל הוסיף: "גם אם שנת הלימודים תיפתח וגם אם לא – אנחנו דואגים לכם".

לסרי מסר: "קיץ ישראלי 10 – שלל הפעלות איכותיות ב-10 ש"ח בלבד. בריכת בית לברון, קופצים בשכונה במקיף וקרקס בדיונה. במתנ"סים פותחים את החוגים רגיל. תמיד פה למענכם, הישארו מעודכנים".

במקביל, סגן ראש העיר שמעון כצנלסון הגיע השבוע לחלקתיקים למאות ילדים עולים חדשים, לקראת פתיחת שנת הלימודים. "התרגשתי מאוד לחלק שבוע שעבר יחד עם אגף העלייה והקליטה תיקים למאות ילדים עולים חדשים", מסר כנצלסון.

אולי יעניין אותך

עוד הוסיף: "חלקם ילכו לגן, חלקן יעלו לכיתה א' וחלקם יעלו לתיכון. מה שמשותף לכולם זה שזו תהיה הפעם הראשונה שהם ילכו לבית ספר בישראל. אני מאחל לכל הילדים והילדות שפגשתי התאקלמות חלקה ונעימה במערכת החינוך ובטוח שתצליחו בכך"

"כולי תקווה שהמו"מ בין משרד האוצר להסתדרות המורים יסתיים במהרה, וכלל ילדי ישראל יוכלו לחזור ללימודים ביום חמישי הקרוב", דברי כצנלסון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן