חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כפי שדווח ב׳חרדים אשדוד׳

למרות שהכחיש: נתניהו אישר העברת 150 משאיות של קמח לרצועת עזה דרך נמל אשדוד | כל הפרטים

נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

אחרי הפרסום של הכתב ירון אברהם בערוץ 12 אותו דיווחנו באתר ׳חרדים אשדוד׳ לפני שבועיים על הסיכום החשאי בין נתניהו לביידן, במסגרתו ישראל תסכים להכניס 150 משאיות של קמח לרצועה מנמל אשדוד ומשם לכרם שלום ולתוך עזה – נתניהו הכחיש ואמר כי לא התקבלה החלטה בנושא, וזאת למרות ששר החוץ בלינקן ברך אותו בפני שרי קבינט המלחמה.

הערב פרסם הכתב ירון אברהם שההחלטה הזו לאפשר את הכנסת המשאיות לא רק שהתקבלה – אלא כבר עברה לדרגי הביצוע – 150 משאיות של קמח לדרישת האמריקאנים שהן 24 אלף טון קמח.

יתרה מכך, על פי הדיווח רה"מ אישר למפרע, כלומר מבעוד מועד, הכנסה של משאיות בקמח ישירות מנמל אשדוד, בכמות שמספיקה לחצי שנה קדימה, ובמספרים מדויקים 114 אלף טונות של קמח. 

ואת כל זה, נתניהו לא סיפר לחברי הקבינט המדיני ביטחוני שלו. יותר מזה, ששרים ששאלו את הגורמים הבכירים בסביבתו של נתניהו קיבלו תשובה שהדיווח אינו נכון, ושלא התקבלה החלטה. 

אולי יעניין אותך

בחשיפתו של ירון אברהם הוברר שהדיווח ההוא היה נכון, ושההחלטה כבר עברה לשלב הביצוע. יכול להיות שההחלטה נדרשת, נכונה, שהאמריקאים לחצו, אפשר לחשוב על הרבה הסברים – אבל ראש הממשלה לא אומר את הדברים לשרים שלו – וגם לא מספר עליהם לציבור.

מלשכת רה"מ נמסר בתגובה לערוץ 12:

קבינט המלחמה דן בנושא וכל חברי הקבינט אישרו אותו. מדובר במשלוח אמריקני שהגיע לאשדוד עבור עזה לפני המלחמה ובמשלוח נוסף שעושה את דרכו עכשיו. 

הקמח יכנס בהדרגה ולא ישנה את מספר המשאיות שנכנס לרצועת עזה מדי יום.

בנוסף מלשכת רוה"מ נמסרה תגובה על הטענות כי, כל משאיות הקמח עתידות להכנס לרצועה בפעימה אחת:

"הניסיון לצייר כאילו ישראל מכניסה לעזה אספקת קמח לחצי שנה מראש- אינה נכונה. 1. ישראל נענתה לבקשה אמריקנית להעברת משלוח קמח אמריקאי שהגיע לנמל אשדוד לפני המלחמה, ומיועד לעזה. 2. הקמח יחולק באופן ומדורג על פני תקופה של חודשים, ולא בבת אחת כפי שדווח."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן