חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ללא היתר

לילה של מתח: עשרות ישראלים חולצו הלילה מקבר יוסף בשכם

כוחות צה״ל פועלים. צילום: דו״צ

הלילה (בין שני לשלישי) התרחש אירוע דרמטי כשאוטובוס ובו עשרות אזרחים ישראלים נכנס ללא תיאום למתחם קבר יוסף בעיר שכם, בשטח החטיבה המרחבית שומרון. לפי דובר צה”ל, עם קבלת הדיווח הוזעקו כוחות צבא לאזור כדי לחלץ את האזרחים, ולאחר פעולה מהירה כולם פונו בשלום. אין נפגעים באירוע, אך הנסיבות יתוחקרו לעומק.

בצה״ל מדגישים כי כניסת אזרחים ישראלים לשטחי A, כמו שכם, אסורה על פי החוק, ומסכנת ביותר את הנכנסים לשם ואת כוחות הביטחון.

משטרת ישראל לקחה אחריות על הטיפול באזרחים לאחר החילוץ, כשהאוטובוס והמשתתפים באירוע צפויים להיחקר.

תושב אשדוד, שהיה בין משתתפי הכניסה הלילית, שיתף את חוויותיו בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳: “זה התחיל כמו כל כניסה רגילה לקבר יוסף, עם רצון עז להתפלל בימים גדולים אלו – חול המועד בקבר הקדוש. אבל מהר מאוד הכול השתנה, ופתאום מצאנו את עצמנו תחת לחץ בעקבות הגעתם והתערבותם של כוחות הביטחון שהחלו ליצור מהומה במקום, דבר שחששתי שיוביל להתפרעויות מהצד הערבי”

אולי יעניין אותך

בצה״ל אומרים כי האירוע, על אף סיומו ללא נפגעים, מזכיר את החשיבות של שמירה על הכללים וההנחיות בכניסה לאזורי עימות ומתח, גם כשמדובר במקומות בעלי חשיבות רבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חיים
4 שעות לפני

אם כוחות הביטחון לא היו באים לא היה קורה כלום ערבים מכבדים מתפללים שבאים להתפלל שם אבל
רק רואים אנשים במדים נגמר הסיפור.

י
6 שעות לפני

למה חילצו אותם אם הם נכנסו ללא תיאום ?

גקי
7 שעות לפני

למה לא לציית לכללים של כוחות הביטחון ..למה להתגרות נכון הכלל כל הגדול מחברו יצרו גדול ממנו אבל בדיוק במקום הזה ובזמן ממש לא לענין לא זה מה שהצדיק בשכם היה רוצה …..דינה דמלכותא דינא….חג שמח

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן