חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הזוי

לא ייאמן: תוהים למי הקמח שמועבר לעזה דרך נמל אשדוד מיועד? כנסו ותראו

כפי שדיווחנו ראש הממשלה נענה לבקשת האמריקאים ואישר העברת 150 משאיות של קמח המיועדות לרצועת עזה דרך נמל אשדוד | מפגינים הבוקר הצליחו לצלם את תעודות המשלוח. הלקוח: אונר״א | כל הפרטים

ישירות לאויב. תעודת המשלוח על רקע נמל אשדוד

בזמן שמדינות רבות החלו בחרם ואי שיתוף פעולה אם ארגון אונר״א שעל פי הוכחות שהציגה ישראל שימש והיה מעורב ברצח ההמוני כנגד מדינת ישראל בשמחת התורה. ישראל עצמה מספקת ומעבירה לאותו הארגון מאות טון של קמח.

כזכור דיווחנו באתר ׳חרדים אשדוד׳ אודות הפרסום של הכתב ירון אברהם כי לפני שבוע כי ראש הממשלה נתניהו נענה לבקשת שר החוץ האמריקני בלינקן להעברת 150 משאיות של קמח שיועברו כסיוע הומניטרי לעזה עבור תושבי הרצועה. נתניהו אף הודה בסוף השבוע על המשלוחים הללו שעוברים דרך הנמל אשדוד, והדגיש כי הקמח מועבר לתושבי עזה ובפיקוח שלא יועבר לידי מחבלי החמאס.

אך הבוקר במהלך ההפגנה בניצנה הצליחו המפגינים לצלם את התעודות של המשאיות המעבירות את הקמח דרך נמל אשדוד. שם מופיע שחור על גבי לבן כי ישראל מעבירה את את הקמח ישירות לאויב ברצועת עזה. שם הלקוח: אונרא. שם המוצר: קמח.

שחור על גבי לבן. תעודת המשלוח כפי שחשפו המפגינים

‏את החשיפה הביאו בקול היהודי שם אומרים כי ״ביד אחת ישראל מנהלת מערכה נגד אונר״א וביד שניה מספקת להם קמח ואספקה עבור האויב שטבח בתושבי המדינה״.

אולי יעניין אותך
אחת המשאיות עליה מונח תעודת המשלוח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן