חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פירות ההסתה

"חבל שהיטלר לא הכחיד אתכם בשואה" – תיעוד מזעזע באשדוד של עובד קבלן בעירייה תוקף חרדי

בעיריית אשדוד מוסרים ל׳חרדים אשדוד׳: ״רואים בחומרה רבה את ההתבטאות הזו של עובד הקבלן. העובד יוזמן לשימוע אצל מנכ"ל העירייה להפסקת עבודה בשירות העירייה״.

עובד הקבלן

פירות ההסתה יורדים אל השטח: לפני זמן קצר מוטי תושב העיר הגיע לרובע ו׳ באשדוד מאחורי השוק לאסוף את בנותיו ממוסדות החינוך. כשהגיע עם רכבו נתקל במשאית האוספת את פחי הזבל. ״הוא נצמד אלי והתחיל לקלל אותי ואת משפחתי, ולא היה מוכן לתת לי לעבור עם הרכב״ מספר מוטי ל׳חרדים אשדוד׳.

הוויכוח החל להתחמם כאשר הנהג משאית, עובד קבלן של עיריית אשדוד ממשיך לקלל את החרדי, ואף לקרוא בכינויי גנאי: ״חרדים אוכלי חינם״, ״כל האשכנזים אוכלים על חשבוננו״. לדבריו של מוטי אף נקט העובד במשפט החמור והאנטישמי: ״חבל שהיטלר לא הכחיד אותכם בשואה״.

צפו בדברים המזעזעים:

מטעם עיריית אשדוד נמסר ל׳חרדים אשדוד׳: ״רואים בחומרה רבה את ההתבטאות הזו של עובד הקבלן. העובד יוזמן לשימוע אצל מנכ"ל העירייה להפסקת עבודה בשירות העירייה״.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי
11 חודשים לפני

פשוט בושה, כך לבזות יהודי , אנחנו צריכים לשלם לעירייה על פינוי אשפה שיבזו את התושבים משלמים להם על זה ואלו מאחלים להם מוות בשואה, איפה הגענו …..

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן