חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שעות ספורות לאחר השבע ברכות האחרון לביתה

לאחר יסורים רבים מהמחלה ל"ע נפטרה מרת רחל שלסר ע"ה

בתקופה האחרונה שהתה בלוס אנג'לס לצורך טיפולים | לפני שבוע הגיעה לארץ לחתונת בתה | שעות ספורות לאחר השבע ברכות האחרון השיבה נשמתה | הלוויתה הבוקר בשעה 10.30
צילום: freepik

תושבי רובע ח' ועדת חסידי גור בעיר אשדוד קמו הבוקר למשמע הבשורה הקשה, בפטירתה בדמי חייה של האשה החשובה והצדקנית מרת רחל שלסר ע"ה.

המנוחה נולדה לאביה הרב שאול דב זייברט ז"ל מבני ברק, ונישאה ליבלחט"א הרב בנימין שלסר שליט"א מחשובי אברכי חסידי גור באשדוד.

המנוחה התגוררה ברובע ח' באשדוד, ובשנים האחרונות עת התגלה המחלה הנוראה שקוננה בגופה, וסבלה מכאובים ויסורים רבים, ידידם ומקורבים למשפחה מספרים ל'חרדים אשדוד' על אשת חיל, שסבלה בכל התקופה האחרונה בשתיקה, וקיבלה על עצמה את הכל באהבה, "היא הייתה אמא למופת לילדים לא רק שלה – אלא של כל הילדים שגרו בבניין וברחוב וברובע שלה. אהבו אותה נורא, היה אכפת לה מכל אחד".

בהוראת ובברכת האדמו"ר מגור שליט"א לאחר ששהתה בשנה האחרונה לצורך טיפולים בלוס אנג'לס, שבה לישראל לצורך חתנות ביתה שתחי'. בניגוד לכל התחזיות של הרופאים שלא תשרוד על לחתונה עקה מצבה, ובזכות ברכת הרבי, במעמד מרגש שעין לא נותרה יבשה – בשבוע האחרון הובילה המנוחה את ביתה לחופה. והשתתפה במשך כל החתונה. ואף בשבת האחרונה – שבת השבע ברכות יצאה מבית החולים אסותא בעיר לרובע ח' להשתתף בסעודת השבע ברכות, תוך כדי שקוראת לכל צאצאיה לעבור אצלה. "למפרע מתברר שזה היה הפרידה שלה מכל בן ובת, נכד ונכדה" מספר קרוס משפחתה ל'חרדים אשדוד'.

אולי יעניין אותך

למגינת לב, שעות ספורות לאחר השבע ברכות האחרונים לביתה השיבה נשמתה לבוראה במעמד בני משפחתה בבית החולים אסותא.

"היא בעצם חיכתה לא להפריע חלילה לשמחת המשפחה, ונלחמה עוד ועוד עד שיעברו ימי השמחה – אז החזירה את נשמתה ליוצרה" מספרים במשפחתה.

הותירה את בעלה שיבלחט"א, בנים ובנות, נכדים ונכדות ההולכים בדרך התורה והמצוות.

הלוויתה תצא מביתה רחוב היסמין 24 ברובע ח' בשעה 10.30 לבית העלמין באשדוד.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודית
2 שנים לפני

אשה נפלאה.
יש לי הכרת הטוב אליה על שרות מעולה שנתנה לי.
יעמוד לה ולמשפחתה לזכות.
יהי זכרה ברוך

ב
2 שנים לפני

ברוך דיין האמת
הייתה אישה נפלאה מחייכת לכל אחד
הייתה המזכירה המיתולוגית של ת"ת דרכי יהודה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן