חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בית כנסת המריבה

כצנלסון משיב אש ותוקף את אמסלם: "אשדוד לא תהפוך לבני ברק"

סאגת בית הכנסת ברובע יג' מגיעה לנקודת רתיחה. לאחר שאמש הבטיח ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם כי יוקם בית הכנסת ברובע יג, היום משיב כצנלסון אש לעבר אמסלם ואומר "על אפך וחמתך לא יקום שם בית כנסת"

כנצלסון ואמסלם

מלחמת הסגנים על "בית כנסת המריבה" ברובע יג' ממשיכה לנפק כותרות. כזכור ברובע י״ג ניתנה הקצאה לבניית בית כנסת לפני שנים רבות, ואף אושרו תוכניות הבנייה. אז מאז הרימו השכנים קול זעקה כנגד ההקצאה, ולאחר שכצנלסון אישר את הבקשה בועדה לבניין עיר שהייתה אז בראשותו, הוא התקפל וטען כי "הטעו" אותו.

לאחר מו"מ הוסכם כי בית הכנסת יועבר לשטח אחר ברובע, אולם גם כאן מחו התושבים וכצנלסון שרואה באופק את הבחירות, התקפל בפעם המי יודע כמה וביקש לא להקים שם את בית הכנסת במידה והתושבים לא ירצו.

המכתב ששיגר כנצלנסון ועורר את הזעם של אמסלם

דבר זה עורר אמש את זעמו של אמסלם, שהגיב ואמר "כנראה ששנאת ורדיפת הדת טבועה כל כך בכצנלסון והעבירה אותו על דעתו. על אפכם וחמתכם אנחנו נבנה את בית השם".

דברים אלה של אמסלם לא התקבלו בעין יפה אצל כצנלסון, שמנסה לבנות שוב את מעמדו שהתערער בקרב עולי ברית המועצות, והוא העלה פוסט זועם בו כתב: "אבי – השתגעת לגמרי? אתה מחפש להתחיל מלחמות דת ערב ראש השנה ויום כיפור?

אולי יעניין אותך

פניתי לראש העיר ומנכל העירייה בשמי ובשם התושבים, ואני לא מבין איך מצאת לנכון להתערב בנושא. אל תתערב ברובעים חילוניים בהם אינך מייצג את התושבים. להזכירך – אנחנו נמצאים בהנהלת העיר בשמם של התושבים ותפקידנו לייצג וליישם את רצונם.

כשאני אומר: ״חיה ותן לחיות" – אני מתכוון לזה. אני לא כופה על התושבים חנויות לא כשרות ברובע ז׳, אתה אל תכפה על התושבים כולל / ישיבה / בית כנסת ברובע יג׳. אנחנו לא גרים בבני ברק, אנחנו גרים באשדוד והגיע הזמן שתתרגל לזה.

אם התושבים מתנגדים לבית כנסת באזור המדובר – אז לא יהיה שם בית כנסת.

נקודה.

על אפך ועל חמתך ועל כל רצונך.

אף אחד לא יגיד לנו מה לבנות ומה לא לבנות ברובעים חילוניים מובהקים. אני אעשה כל שיידרש על מנת ליישם את רצון תושבי רובע יג וועד ההורים של בית הספר ואני מציע לך לא לנסות אותי בנושא הזה. אשדוד לא תהפוך לבני ברק, כל עוד סיעתי "אשדוד ביחד" בקואליציה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן