חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מצטרף להסתה

כנצלנסון נלחץ מנכט ופותח גם הוא את קמפיין הבחירות על גבם של החרדים

בדרך להתמודדות על ראשות העיר בבחירות המקומיות בשנה הקרובה נלחץ שמעון כנצלנסון מנכט ופותח את הקמפיין דווקא על גבם של הציבור החרדי בעיר
ימים יפים יותר. לסרי וכנצלנסון

מוקדם יותר היום פירסמנו את מכתבו של סגרע״ה נכט לרוה״מ נתניהו ושרי האוצר והחינוך כנגד ההסכמים, ותמיכה למכתב ראשי הרשויות, מכתב זה כנראה הלחיץ את כנצלנסון אשר מיהר לפתוח גם הוא את קמפיין הבחירות לראשות העיר ראש בראש מול יחיאל לסרי – ראש העיר כיום.

בקמפיין הבחירות החליט כנצלנסון ללכת נגד עמדת ראש העיר על גבם של של הציבור החרדי בעיר, ומצטרף גם הוא למחאת ראשי הרשויות נכד ההסכמים הקואליציונים בעיר, תוך כדי שמעתיק מנכט את קמפיין הבחירות.

בהודעה אותה פירסם כותב כנצלנסון:

״אני מתנגד בתוקף לכל ניסיון לשלול את עצמאותן של הרשויות המקומיות ולהכתיב להן שימוש כזה או אחר בכספי ציבור של התושבים.

אולי יעניין אותך

פקידים ופוליטיקאים בירושלים לא יכולים ולא יודעים להחליט מה לעשות עבור תושבי אשדוד בכספי המיסים שלהם. אני כן בעד אוטונומיה ופרופורציה – אסור לרשויות לתעדף ציבור אחד על פני השני, לא בתקציבי החינוך, לא במוסדות ציבור ולא במגורים וזה תפקידנו כנבחרי ציבור מקומיים. לכל ילד בעיר מגיעה אותה רמה של חינוך ונבחרי הציבור צריכים לדאוג לאיזון במוסדות הציבור המתכוננים עבור התושבים.

ואם כבר הזכרתי פרופורציה – ייצוג היתר של נבחרי ציבור חרדים נובע מאחוז ההצבעה הגבוה מאוד בקרב הציבור החרדי בבחירות, לעומת אחוז ההצבעה של הציבור החילוני. כבר ראינו שהתרסות דתיות יכולות להביא למלחמות דת, מציאות שלא צריכה להיות בעיר מעורבת כמו אשדוד.

ואם כבר הפלייה מתקנת, אז לטובת הציבור החילוני, שהוא הרוב בעיר״.

ואכן נראה כי מערכת הבחירות בעיר בעיצומה, והתקווה של הציבור החרדי שחלילה לא ייגרם נזק מההסתה הקשה המתחוללת בימים אלו ע״י הפוליטיקאים בעירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אלי
1 שנה לפני

לסרי צריך לפטר את שניהם היום! התקציב עבר כבר, אין שום צורך בהם כעת. עוכרי ישראל

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן