חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"בְּיַד עוֹסְקֵי תוֹרָתֶךָ"

כנס חנוכה לילדי אבות ובנים המרכזי רובע ט' 

כנס חנוכה מיוחד ומושקע התקיים במוצאי שבת קודש בבית הכנסת "זכור לאברהם" ברובע ט' בהשתתפות האבות ובנים, שמדי שבת קודש לומדים יחד, מיד אחרי תפילת שחרית. למשתתפים נכונה הפתעה מיוחדת עת נכנסו לאולם שהיה מעוצב ברוב פאר והדר.

תחילה ישבו האבות ובנים סביב שולחנות ערוכים ללימוד קצר של אב ובנו בנושא הלכות חנוכה, לאחריו רב בית הכנסת הרב שאול בובליל שליט"א פת"ח את הערב בדברי ברכה ושיבח את הפעילות הנמרצת של הגבאי המסור אלי כהן שעמל מזה זמן אחרי הפקת אירוע מרשים ומכבד, והכל מתוך מחשבה אך ליצור ערב הוקרה לכבודם של האבות ובנים שמתמסרים בכל השנה כולה ללימוד אבות ובנים.

 

לאחר מכן שמעו המשתתפים דברי חיזוק מהרה"ג מאיר אבוחצירא שליט"א ראש מוסדות תורה לשמה שהפליג בדבריו על החשיבות של מסגרת חשובה מהן זו, לאחריו בירך את המשתתפים ח"כ הרב ינון אזולאי שהפליג בחשיבות של העצמה לילדים לגדול ולהיות תלמידי חכמים בעם ישראל.

 

לאחר מכן השתתפו הילדים בחידון קליקרים על הלכות חנוכה.

הנעים את הערב ר' יהודה מויאל ששימח את האבות והילדים. בסיום חולקו הן לאבות והן לבנים תשורות והפתעות, כשהמשתתפים סועדים יחד סעודת מלווה מלכה.

אולי יעניין אותך

 

בסיום הערב הודה מרכז הפעילות ר' אלי כהן לגבאי בית הכנסת "זכור לאברהם" על האכסניה, וההפתעות בכל ימות השנה ושיבח את ההתמדה של האבות והבנים מתוך תפילה שיזכו לקצור את הפירות מאותם זרעים שכרגע הם שותלים בילדיהם היקרים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן