חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מופת באשדוד

כנגד כל הסיכויים: לאחר 15 שנים העקרה ובן הרבי חבקו בת

כנגד כל הסיכויים ולמרות שהרופאים לא נתנו לכך שום סיכוי: בערב שבת האחרונה הרה"צ רבי פנחס אליהו רבינוביץ מאשדוד, בנו של הרבי מביאלה פשיסחא ורעייתו חבקו בת במזל טוב | הברכה של מרן שר התורה וההקרבה האישית למען היתומים • הסיפור המלא מאחורי הנס
תינוק. אילוסטרציה. קרדיט: freepik

שמחה ענקית בעולם היהודי בכלל ובאשדוד בפרט: עת נודע הבשורה המשמחת בערב שבת האחרונה, בלידת הבת להרה"צ רבי פנחס אליהו רבינוביץ, בן האדמו"ר מביאלה פשיסחא.

תחילתו של הסיפור הוא לפני כשמונה עשרה שנה, עת התאלמן הרה"צ רבי פנחס אליהו רבינוביץ מאשדוד, מרעייתו הראשונה מרת איטה חנה ע"ה בתו של יבלחט"א האדמו"ר מאוז'רוב שנפטרה ל"ע מהמחלה הנוראה.

נס גדול. הרה"צ רבי פנחס אליהו רבינוביץ

בהיותו אב אלמן לשבעה יתומים קטנים הציעו לו בהצעת שידוך בזיווג שני את בתו של הדיין הגאון רבי נחום גוטנטג, מו"ץ בבית דינו של הגר"נ קרליץ זצ"ל שהייתה רווקה צעירה שלא היו לה סיכויים ללדת, ולפיכך הסכימה להינשא לאלמן עם יתומים.

בעודה מתלבטת האם לקחת את המעמסה הכבדה, פנה אביה למרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל שהבטיח לה שבזכות זה שתגדל יתומים – יהיו לה ילדים משלה.

אולי יעניין אותך

ואכן, בערב השבת האחרונה לאחר 15 שנים מאז התחתנו וכנגד כל הסיכויים, היא ילדה במזל טוב ובשעה טובה בת בריאה ושלימה במרכז הרפואי בארה"ב שם שהו בני הזוג בתקופה האחרונה עד ללידה.

שמחת הקידושא רבא תתקיים השבת בארה"ב, בהשתתפות הסבים הרמים מכל הצדדים, ורבים מבני המשפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חסיד מהמניין בקהל חסידים
1 חודש לפני

מזל טוב רבי

א.א
1 חודש לפני

יהודי מיוחד ומאיר פנים שיהיה במזל טוב

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן