חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
גם באשדוד

כל הפרטים על ההגרלה החדשה של "דירה בהנחה"

מחר בבוקר תיפתח ההרשמה להגרלה הרביעית של דירה בהנחה. בהגרלה יוגרלו כ-6,000 יחידות דיור ברחבי הארץ, בהם גם אשדוד
רובע ז׳, צילום: עמיחי חדד - חרדים אשדוד

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מודיעים כי ההרשמה להגרלה הרביעית של דירה בהנחה תיפתח מחר (רביעי) ותיסגר ביום ראשון ה-8.1.2023 ב- 23:59.

בהגרלה יוגרלו כ-6,000 יחידות דיור ברחבי הארץ. ניתן להנפיק אישור זכאות להרשמה עד ליום ראשון ה-1.1.2023.

תוכנית דירה בהנחה ממשיכה, ולמעלה מ-21,000 משקי בית כבר זכו השנה באפשרות לרכוש דירה בהנחה משמעותית, במסגרת תוכניות שונות לדיור בר השגה, בהגרלות שהתקיימו בשנה האחרונה.

ההגרלה הרביעית שתיפתח מחר כוללת כ-6,000 יחידות דיור ב-13 יישובים ברחבי הארץ: אשדוד, ירושלים, חיפה, יהוד-מונסון, רמלה, קדימה צורן, אופקים, שדרות, נהריה, נוף הגליל, אלקנה, קרני שומרון, עמנואל.

אולי יעניין אותך

הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים בחודש ינואר.

יצוין כי על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התוכנית. מי שלא יכול להירשם באופן מקוון יכול להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן