חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
צפו בתיעוד שמזעזע את המדינה

כלב תקף ילדים חרדים ברובע ו' אשדוד: טענות קשות על המשטרה

מתפללים בביהמ"ד בעלזא ברובע ו' זועמים על התנהלות המשטרה מאז תקיפת הילדים החרדים על ידי כלב ברובע ו' בשבת האחרונה
הכלב רודף אחרי הילדים

מתפללים בבית המדרש המרכזי של חסידי ברובע ו' בעיר אשדוד זועמים על התנהלות המשטרה בעניין תקיפת ילדים על ידי כלב במהלך השבת האחרונה.

למרות שארבעה ילדים הותקפו על ידי כלב ששוחרר על ידי בעליו, המשטרה לא מגלה עניין רב במקרה, טוען אחד המתפללים בשיחה ל'חרדים אשדוד'.

לדבריו, "המשטרה מנסה למסמס את המקרה ולסגור את התיק. זה לא הגיוני שילדים חרדים מותקפים לאור יום והמשטרה טרם איתרה את הבעלים של הכלב".

בתיעוד ממצלמות האבטחה של בית המדרש ניתן לראות איך הכלב משתולל במשך יותר מדקה, ונושך מספר ילדים, בהם אחד שנזקק לטיפול רפואי.

אולי יעניין אותך

הילדים הותקפו במהלך תפילת שחרית בשבת בבוקר, בזמן ששיחקו בגן משחקים סמוך. מדובר היה בשעת צהריים, בזמן שרבים שאינם נמנים על הציבור החרדי מסתובבים גם הם בגינה. לטענת הילדים, הבעלים שיסה בהם את הכלב, לאחר שאלה הפריעו לו למנוחת הצהריים.

התיעוד גורם לסערה גדולה. חברי כנסת ואנשי תקשורת רבים תקפו את הבעלים של הכלב, על כך ששחרר את הכלב באזור שבו משחקים ילדים רבים.

'חרדים אשדוד' פנה לקבל את תגובת המשטרה, אך עד כה טרם התקבלה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן