חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבט יהודה

ככלות השבעה: גלריה בלעדית מביקוריו של הגאון רבי יהודה דרעי זצ”ל באשדוד

ככלות השבעה להגאון הגדול רבי יהודה דרעי זצ"ל רבה וראב"ד דהעיר באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הצלם שוקי לרר ואהרון מיכאלי מגישים גלריה תמונות מביקוריו בעירנו בארועים תורניים שונים.

הגר״י דרעי באשדוד

הרב יהודה דרעי זצ"ל במסגרת תפקידו במשך חייו, עודד רבנים ודרשנים לעורר את לב העם הצמא לדבר ה', ועודדם להשמיע בפניהם דברי כיבושין ולהפיץ את אור התורה במבואות האפלים.

אחת מסמליה המרכזיים של תנועת 'אל המעיין' מיום היווסדה, אלו עצרות התשובה של חודש אלול – חודש הרחמים והסליחות. את כנסי התשובה והתעוררות ייסד מרן רבנו הגר"ע יוסף זי"ע, לפני עשרות שנים, עת נטל את מקלו ותרמילו ונדד מעיר לעיר בכדי לעורר ליבותיהם של בית ישראל לאבינו שבשמיים.

מעמדי הוד אלו, פתח הגר"י עוד בשנת תשמ"ז, והיה מעין 'הרב המקדים' בכנסים הגדולים למרן רבינו עובדיה יוסף זי"ע. כאשר נקבעו מקומות שונים אליהם יגיע מרן, היה מקדים רבי יהודה 'ומחמם' את ליבות הקהל לקראת בואו של רבן של כל בני הגולה אשר ירד מן ההר אל העם להביא תורה לעם היושב בציון.

כך גם בעירנו אשדוד, פקד את העיר כמעט בכל שנה בחודש אלול כעשרים שנה על מנת לעורר את הקהל לקראת הימים הנוראים.

אולי יעניין אותך

רק בחג השבועות האחרון שהתארח אצל בנו יבלחט"א הגר"א דרעי ברובע ט' בעירנו, בחצות לילה מסר שיעור עיוני מעמיק בפני אברכים מקשיבים למרות חולשתו הרבה.

תנצב"ה

גלריה

צילום: שוקי לרר, אהרון מיכאלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן