חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דף היומי

כך חגגו את סיום מסכת גיטין בשיעורו של יו”ר המועצה הדתית

משתתפי שיעור דף היומי של יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן חגגו סיום מסכת "גיטין" בבית המדרש חניכי הישיבות "בית יוסף"

הרב עובדיה דהן מוסר את שיעור דף היומי

יום חג היה למשתתפי השיעור הקבוע במסגרת הדף היומי בבית הכנסת חניכי הישיבות "בית יוסף" כאשר ערכו סיום על מסכת "גיטין" באולם בית המדרש סביב שולחנות ערוכים מכל טוב כיאה לכבודה של תורה.

את השיעור הקבוע מוסר מידי ערב בשבתות ובחגים רב בית הכנסת הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית. לשיעור זה מגיעים אף רבים שאינם מתושבי האזור כדי להשתתף בשיעור הנאמר בשפה ברורה ורהוטה ולאחרונה השיעור התרחב עם עוד משתתפים נוספים.

עם סיום השיעור החלו בסיום המסכת. באמירת "ההדרן עלך" כובד מגיד השיעור ורב בית הכנסת הרב עובדיה דהן שדיבר בסוגיית נושא מידת הצניעות הנלמדת בשורות האחרונות במסכת.

לאחר מכן ציבור המשתתפים פתחו בשירת "תורת ד' תמימה משיבת נפש".

אולי יעניין אותך

הציבור היסב לסעודת מצוה כיד המלך, כשבמהלכה נשאו דברי תורה וההערכה לכבודה של תורה.

הפעם באופן מיוחד רבים ממשתתפי השיעור נשאו דברי ברכה קצרים מתוך שמחה והתרגשות לרגל הגיעם ליום גדול זה שהוא בבחינת "יומא טבא לרבנן".

מגיד השיעור הרב עובדיה דהן נשא דברי ההערכה בפני משתתפי השיעור אשר קובעים עיתים לתורה מידי יום ביומו גם כאלה המגיעים ממרחק ולכן כל סיום מסכת זה יום חג בפני עצמו לפי ההשקעה וההתמדה שלבסוף זוכים לסיום מסכת בבחינת נפש עמל, עמלה לו.

דברי תורה וברכה נשא הרה"ג רבי מרדכי עמאר רבה של ק"ק איפיני בצרפת השוהה בארץ הקודש בימים אלו. בדברי שיבח את מסירותו של מגיד השיעור הרב דהן אשר למרות טרדותיו הרבים ועול הציבור עליו, הוא לא מוותר להכין ולמסור את שיעור "דף היומי" בהסברה טובה, הרב עובדיה יש לו עמל התורה וזה מה שמביא לו הרבה סייעתא דשמיא.

וסיים, בברכה לכל המשתתפים ולרב עובדיה דהן שימשיך עוד לזכות את הרבים ולהגדיל תורה ולהאדירה.

עוד הזכירו הדוברים הרבים, כי השיעור הוא לא רק שעה אחת ביום אלא כל היום סביב אותה שעה במחשבה כדי להיות מוכן ולהבין את השיעור ובירכו שנזכה כולנו יחד לסיים את כל מסכתות הש"ס.
המשתתפים את הרב עובדיה דהן – מגיד השיעור על מסירותו במסירת השיעור מידי יום ביומו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן