חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרסום ראשון

מדוע באופוזיציה כועסים ומאשימים את הרב וינגרטן?

חברת האופוזיציה הלן גלבר מאשימה בתכתובות פנימיות את בכירי העירייה • ההתכתבות המלאה
סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן

כפי שחשפנו אתמול בפרסום ראשון בכינוס מועצת העיר בטלפון לאישור תוספת תקציבית להסעות לילדי החינוך המיוחד, אכן זה קרה, אתמול בשעות הצהרים כונסה מועצת העיר בטלפון בה אושר בפה מלא תוספת תקציבית להסעות לילדי החינוך המיוחד.

כעת 'חרדים אשדוד' מפרסמים את מה שעמד מאחורי כינוס המועצה, ועל מה רטנה חברת האופוזיציה הלן גלבר בתכתובות פנימיים.

ללשכת סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן (יהדות התורה) התקבלו עוד ועוד פניות מהורים לילדים מיוחדים שלא יכולים לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך מאחר וישנם בעיות בהסעות למוסדות, בעקבות אי רצון של חברות להתמודד במכרז. הפניות שהתקבלו ללשכת של וינגרטן היו מכלל הגוונים, מהציבור החרדי והציבור הכללי.

מתכתובות שהגיעו לידינו עולה כי לטענת גלבר הדרישה לכינוס מועצת עיר הטלפונית והפיתרון לתוספת תקציבית מיוחדת מהעיירה לחברות שיתמודדו במכרז להסעות לחינוך המיוחד הגיעה מלשכתו של סגן ראש העיר החרדי יחיאל וינגרטן.

אולי יעניין אותך

ואכן אתמול היועץ המשפטי לעירייה אישר את כינוס המועצה, ושלח את חוות דעתו לחברי מועצת העיר, מאחר ודרוש הסכמה מלאה לכינוס מועצה מהסוג הזה.

חברת האופוזיציה הלן גלבר רטנה וכתבה בתכתובות פנימיים במהלך הדיון לאשרור כינוס המועצה:

"מכתבי השני, שהופנה אליכם מזה כשבועיים (לפני ישיבת המועצה) שתאר את הבעיה המתמשכת של הסעות החינוך המיוחד, וזכה להתעלמות מצד ראש העיר אולם, לדאבון הלב, כאשר הרב וינגרטן פנה אל ראש העיר אתם פועלים באופן מידי מבקשים לבצע הצבעה טלפונית. האם דין ילדי החינוך המיוחד שפנו אליי שונה מדין ילדי החינוך המיוחד שפנו לרב וינגרטן?! גם ילדי החינוך המיוחד במגזר החרדי וגם בחילוני מחכים שעות בכסא גלגלים שיבואו לאסוף אותם. היה נכון לטפל בזה מיד עם פניתי. כי אסור שיהיו שיקולי קואליציה אופוזיציה בנשא רגיש זה".

במענה מהיר ששיגר סגן ראש העיר וינגרטן בתגובה לדבריה של גלבר כותב:

"הבעיות הם אמיתיות והם לא שלי ולא של ילדים מהמגזר שאני מייצג ילדים מיוחדים הם מעבר לכל שיקול ואני בטוח ויודע שגם אצלך כך, כמו אצל שאר חברי המועצה. נמצא פתרון ועלינו לברך על כך ואת כל הטענות והתלונות ניתן להעלות בכל פורום. אינני יודע מהיכן לקחת את העובדה הלא נכונה שמדובר בפתרון לילדים שאני מבקש, ואגב הילדים שהפנו אותי למצבם הם מכל המגזרים, ובראש ובראשונה אני מוצא לנכון לברך את אריה (מימון) ושאר החברים שהתגייסו למצוא פתרון, וכשתבררי מה קורה בערים אחרות – תופתעי לשמוע שמצבם הרבה יותר גרוע, והם עומדים בפני שוקת שבורה לגמרי, אז עם כל הכבוד יש להעמיד את הדברים על דיוקם, ולקוות שפתרנו את העניין".

חבר מועצת העיר חנוך ארליך (אשדוד ביחד) הגיב אף הוא לדברי גלבר וכותב:

"הלן גם על זה את עושה פוליטיקה. השוואה בינך לבין הרב וינגרטן. הלא ברור שההליך הזה יכלול את כל הדרישות לכל הקווים ולא רק לחלק אחד מהם".

בסיכומו של דבר אישרה חברת האופוזיציה גלבר את כינוס המליאה ואת התוספת התקציבית. וכך כבר בקרוב בעז"ה מקווים כי חברות חדשים יתמודדו במכרז, וכבר יוכלו הילדים המיוחדים להגיע למוסדות החינוך.

סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן סירב להגיב לפנייתנו בנושא זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יעל
1 שנה לפני

מר וינגרטן,

תודה רבה על פעילותך הציבורית.

ממך יראו וכן יעשו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן