חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ירד לשטח

ירוק יותר: החלו העבודות לנטיעת עצים ברובע ז'

בשלב ראשון אגף נטיעות מיפה את הרובע ואת החוסרים, והבוקר יצאה לדרך הסנונית הראשונה, כאשר עובדי האגף בשיתוף מינהלת הרובע עובדים ופועלים במקומות שבעבר היו בורות לנטיעת עצים והם כוסו במשך הזמן, או בגלל פגעי מזג האוויר או בגלל וונדליזם וחוסר תשומת לב.

בתקופה האחרונה עיריית אשדוד הציבה לה כיעד לנטוע עצים להצללה ויופי ברחבי העיר כחזון ראש העיר עם היבחרו מחדש.

חבר מועצת העיר יהושע טננהויז מטעם אשדוד התורנית ירד לסיור בשטח לאחר פניות רבות של תושבים שפנו וביקשו שגם ברובע החרדי, לא ייגרע חלקם.

במסגרת פרוייקט 'שישי בשטח'* נפגש הרב טננהויז עם נציגים ופעילים יחד עם יו"ר מינהלת הרובע הרב אברהם ליבוביץ, מנהל מחלקת פיתוח סביבתי מר יוסי סבן וסגנו מר בני יעקובי.

אולי יעניין אותך

ועברו ברחובות הרובע בכדי לבדוק היכן ניתן לנטוע במיידי, והיכן נדרשת עבודת הכנה ותאום חפירות עם מינהל ההנדסה וגורמים נוספים.

הרב טננהויז ציין לשבח את ההיענות המהירה של עובדי האגף שנרתמו עובר לסיור והחלו הבוקר בביצוע בפועל בנטיעות ברחוב רבי יהודה הנשיא לטובת התושבים.

יחד עם זאת הוא פונה לתושבים שישמרו על הילדים ויסבירו להם את החשיבות של השמירה על הרכוש הציבורי, והנזק שלפעמים נגרם בלא יודעין אך הם גורמים לגזל הרבים, ולהוצאת דיבת שאר התושבים אשר כביכול רכוש הרבים לא עומד בראש מעייניהם.
בהמשך לסיורי השטח עלה הצורך בהתקנת באמפרים והסדרת התנועה ברחובות רבי עקיבא וברחוב חטיבת הנגב, ברובע ג' אשר חווים בשנים האחרונות גידול מבורך של תושבים ומשפחות צעירות והעומס על הכבישים בהם נצרך שבעתיים, בטיחות וחובת השגחה על הילדים בכבישים אלו שנהפכו לסואנים במיוחד.
בפניה אל יו"ר מינהלת רובע ג' מר אבי זגורי, יחד עם מינהל הנדסה הכניסו את הפניות והעבודות לתכנון ביצוע, ואכן כבר בוצע מדידה לכל המקומות המבוקשים ובשלב הבא זה יועבר בימים הקרובים ליועץ לתכנון פרויקט ויציאה לביצוע בפועל לרווחת הולכי הרגל הרבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן