חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בעקבות לחץ ראש העיר

יו”ר הקואליציה הצהיר במליאת הכנסת: “ללא הכנסת העיר אשדוד לתכנית הסיוע המקיפה – חברי הקואליציה לא יתמכו בתכנית”

אמש שוחח ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי עם יו״ר הקואליציה ח״כ אופיר כץ כחלק ממסע לחצים עיקש להכניס את העיר אשדוד לתכנית הסיוע המקיפה לישובי העוטף בעקבות הלחימה המתמשכת בדרום הארץ - הבוקר הצהיר יו״ר הקואליציה כי חברי הקואליציה לא יוכלו לתמוך בתכנית ללא שאשדוד תכנס לתכנית | צפו

יו״ר הקואליציה ח״כ אופיר כץ בנאומו הבוקר במליאה

מסע הלחצים של ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי להכניס את העיר לתכנית הסיוע המקיפה ליושבי עוטף עזה בעקבות התמשכות הלחימה בדרום הארץ – מתחיל לשאת פרי.

כזכור במשרד האוצר הגישו תכנית סיוע לישובים ללא שהעיר אשדוד נמצאת בתוכה. וזאת למרות שמטחי רקטות רבים בכל יום משוגרים לעברה. ולמרות שהלימודים בעיר טרם נפתחו.

ראש העיר שיגר לפני מספר ימים מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בו דרש להכליל את העיר אשדוד בתוך תכנית הסיוע. ואף בפגישתו עם נשיא המדינה אתמול הבטיח האחרון כי יסייע להכניס את העיר לתכנית המקיפה.

בניסון נוסף אתמול למען תושבי העיר שוחח ראש העיר עם יו״ר הקואליציה ח״כ אופיר כץ בו ביקש את עזרתו ועזרת הקואליציה למנוף לחץ כנגד משרד האוצר והחלטתם להשאיר את אשדוד מחוץ לתכנית הסיוע.

אולי יעניין אותך

הבוקר אכן הצהיר יו״ר הקואליציה בנאומו במליאה כי חברי הקואליציה לא יוכלו לתמוך בתכנית ללא שהעיר אשדוד תכלול בתכנית, ותקף את החלטת פקידי האוצר שלא להכניס את העיר לתכנית.

צפו בנאומו החריף של יו״ר הקואליציה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשקלוני
10 חודשים לפני

אשדודים לכו להזדי..

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן