חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
האיש והמצלמה מרוצה באשדוד

יוסי לוי מספר על הכול: האדמו"ר שפנה אליו באמצע הטיש, החוויה באמשינוב והטיול בחיידר

הצלם המוכר יוסי לוי שנמצא בכל אירוע בתחומי העיר אשדוד, מספר בראיון ל'חרדים אשדוד' על הצילומים בעודו ילד בחיידר, על ההתייחסות של אחד מאדמו"רי אשדוד באמצע הטיש, על החתונה באמשינוב ועל כך שכתושב אשדוד לא חסרה לא עבודה
הצלם יוסי לוי

במהלך השנה זכו גולשי אתר 'חרדים אשדוד' ליהנות ממיטב התיעודים והגלריות של אירועים בחצרות האדמו"רים והרבנים, פרי מצלמתו של הצלם והאמן יוסי לוי. יוסי מוכר לכל תושבי העיר כצלם שנמצא בכל מקום. בכל אירוע חשוב, ביקור של גדול בישראל או שמחה גדולה – מצלמתו של לוי מתקתקת ומנציחה את הרגעים החשובים והמעניינים.

לקראת השנה החדשה, 'חרדים אשדוד' התיישב לראיון מיוחד עם האיש והמצלמה כדי לשמוע ממנו קצת על עבודתו הנפלאה.

איך הגעת לתחום הצילום?

"מאז ומתמיד אהבתי את תחום הצילום. מאז היותי כילד התחברתי לכלי המיוחד הזה ששמו 'מצלמה'. אני זוכר כילד בטיול השנתי בחיידר כבר הצטיידתי במצלמה ותיעדתי שם כגון שייט בכינרת וכדומה".

אולי יעניין אותך

האם עבודת הצילום שלך היא בעיקר סביב אדמו"רים ורבנים או יותר באירועים?

"גם וגם; כלומר יש לי את הזכות לתעד אדמורי"ם ורבנים בעתות שמחה ומעמדי קודש וגם שמחות באופן פרטי כגון שמחות בר מצווה, אירוסין וכו'".

האם קיבלת פעם התייחסות של אחד מגדולי ישראל על העבודה שלך?

"יש ברמיזה קלה ויש באופן גלוי. כן הייתה התייחסות חיובית וגלויה ממש באופן פומבי מאת אחד האדמורי"ם באשדוד במהלך אחד הטישים שערך, כששלח לי שיריים והכריז בקול גדול וקרא בשמי 'שכוייח אויף די בילדער' (בתרגום חופשי: חן חן על הנצחת התמונות)".

מהו האירוע הכי גדול, משמעותי או חשוב שתיעדת?

"זכיתי לתעד לאחרונה את האדמו"ר מאמשינוב שהשתתף בחתונת נכדו שהתקיימה בעיר אשדוד. הייתי שם מתחילת מעמד החופה שהחל הרבה אחרי השקיעה עד לאחר ריקוד ה'מצווה טאנץ' שהסתיים בשעות המאוחרות של הלילה. זה היה בשבילי כמובן חוויה ייחודית ונדירה לחזות מקרוב בעבודת הקודש של אחד מצדיקי הדור. וגם כל אירוע או שמחה שאני נמצא ומתעד זה חשוב לפי מעלתו, אם זה שמחת בר מצווה בה הנער חוגג את יום היכנסו לעול התורה והמצוות או ברית, פדיון הבן וכן הלאה".

האם עובדת היותך תושב אשדוד אינה מקשה על עבודתך, בגלל מיעוט חצרות הקודש בעיר?

"ראשית כל, זה לא מחייב ובכלל העיר אשדוד לפי גודלה היחסי לערים אחרות מאכלסת בתוכה אדמו"רים ורבנים חשובים וכמובן כשיש צורך אני יוצא מחוץ לעיר. ועוד, כלל נקוט בידיי: פרנסה משמים".

לסיום אמר יוסי: "ויה"ר שנזכה לגעת ולו במעט בשולי אדרתם של גדולי ומאורי הדור להתחמם לאורם ולהידבק בדרכיהם ושנזכה ביחד איתם לקבל פני משיח צדקנו בקרוב. שנה טובה ומבורכת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב אשדוד
1 שנה לפני

מכירו מאושר עד בן אדם מיוחד וטוב לב עוזר לכל אחד ואחד

בעילום שם
1 שנה לפני

איש יקר אם לב זהב

שמחה
1 שנה לפני

יצא לי לפגוש את האיש היקר הזה באירועים שונים, איך שהוא מתעד ברגישות ובמקצועיות את האדמורים והרבנים שליט"א בצורה מיוחדת.

לא ידעתי שהוא מתעד גם שמחות, טוב לדעת לשמחות הבאות בעז"ה.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן