חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
׳חרבות ברזל׳

יומה השלישי של הלחימה: ראש העיר אשדוד בעדכון חשוב לתושבי העיר

ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי שיגר הערב הודעה קולית לתושבי העיר החרדים בה עדכן על יומה השלישי של הלחימה | ״העיר פועלת ביחד עם המשטרה וצה״ל, לשמירה על גבולות העיר, והכניסות אליה, מפני חדירה של מחבלים״

ראש העיר הבוקר באחד ממוקדי נפילות הטילים באשדוד

יומה השלישי של הלחימה וראש העיר ד״ר יחיאל לסרי שיגר הערב עדכון מיוחד לתושבי העיר החרדים, להם אין ברובם עדכונים באמצעיים הטכנולוגיים- הודעה קולית בה מעדכן על מצב הלחימה, ומרענן את ההנחיות העדכניות.

האזינו:

להלן ההודעה המלאה:

״תושבי אשדוד שלום, וחורף בריא.

ביומה השלישי של המלחמה, אני מבקש לעדכן אתכם, שהעיר פועלת ביחד עם המשטרה וצה״ל, לשמירה על גבולות העיר, והכניסות אליה, מפני חדירה של מחבלים. והיום גם התחדש ירי הטילים על העיר. במטח כבד, היו מספר נפילות, וארבע זירות משמעותיות, בהן נפצעה אישה אחת באופן קשה. ואישה אחת באופן בינוני.

עקב הפציעות האלו, אני מבקש לחדד את הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף. בהישמע אזעקה, יש למהר ולהכנס למרחב מוגן, תוך 45 שניות, ולשהות בו. לא לצאת מהבית, במשך 10 דקות לפחות, לאחר סיום האזעקה, מחשש לפגיעה משברים הנוצרים מיירוט הטיל, שמגיעים לקרקע מאוחר. אם אתם נמצאים ברחוב, במהלך האזעקה – יש לשכב על הרצפה באופן מלא, ולהגן על הראש באמצעות הידיים. אם אתם ברכב, יש לצאת מהרכב, להתרחק ממנו ולשכב על הרצפה.

אולי יעניין אותך

הקפדה על הכללים האלה, מצילה חיים בוודאות. כפי שראינו היום בזירות הנפילה, ברחבי העיר.

אנא, שיתוף הפעולה שלכם, חשוב להצלחה בהתמודדות שלנו באשדוד. נמשיך להיות חזקים ביחד, ובעזרת ה', ננצח״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן