חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לאור ההצלה האדירה בשנה שעברה

יוזמה מבורכת מבית המועצה הדתית: קורס חינם לבעלי תוקעים בשופר

המועצה הדתית באשדוד מהווה מודל לחיקוי לערים אחרות בקורס חשוב זה • בעלי תוקעים מתנדבים מתבקשים לתקוע למוגבלים בר"ה • כל משתתף לאחר שעמד בכור המבחן מקבל תעודה

קרדיט: AI

לאור ההצלחה האדירה בשנה הקודמת: גם השנה ייערך קורס מטעם המועצה הדתית באשדוד להכשרת בעלי תוקע לקראת ראש השנה.

לרישום ופרטים:

ימים א-ה, בין השעות 9:30-13:00 בטלפון 08-8630607.

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע כי הכנסים צפויים להתקיים:

  • בבית הכנסת ״ישמח משה״, ברחוב ברנר 28, רובע ה׳. ביום רביעי ט״ו אלול (18/9/2024) בשעה 20:30.
  • באולם המועצה הדתית, ברחוב הנרייטה סולד 1, רובע ב׳. ביום שני כ׳ אלול (23/9/2024) בשעה 20:30.

חשוב לשים לב כי יש להגיע מצוידים בשופרות.

הצלחה אדירה

בשנה שעברה רבים השתתפו בקורס 'חינם' ללימוד תקיעת השופר כהלכה ובצורה מדוייקת לקראת ראש השנה, השיעור מקיף לליבון ושיפור תקיעת השופר להלכה ולמעשה.

אולי יעניין אותך

את השיעור העביר הרב חיים בן-חמו מרבני המועצה הדתית יחד עם הרב אליהו ביטון באולם שע"י המועצה הדתית באופן מקיף וביסודיות ע"פ כל כללי ההלכה והפוסקים, תוך כדי הדגמה בתקיעת השופר בהשתתפות נכבדת של בעלי תוקעים מבתי הכנסת השונים בעיר מכל העדות והחוגים.

כל משתתף מגיע עם שופרו בידו מקבל חוברת עם יסודות ההלכה של תקיעת שופר עם הדגמות של זמן ואורך לכל סוגי התקיעות שערך בשעתו הרה"ג ר' סעדיה אריבי זצ"ל חבר לשכת הרה"ר רב מחלקת הנישואין והמקוואות וממניחי יסודות הקדושה והטהרה בעירנו, שהוא בעצם היוזם לקורס חשוב זה.

עם השנים שקורס חשוב זה קבע לעצמו שם חשוב, זכינו כי פנו אלינו מערים אור יהודה, יבנה ועוד לקיים קורס ללימוד לתקיעת שופר ואכן הרב חיים בן חמו בימים אלו מעבור קורס בפני בעלי התוקעים בערים אחרות.

יו״ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן פנה בבקשה לבעלי התוקעים, היות שבעירנו יש אנשים שאינם מסוגלים להגיע לבית הכנסת או שאין באפשרותם לשמוע קול שופר באזורם כמו בית אבות, או חולים, זקנים או מוגבלים אחרים, שיצרו קשר עם הרב חיים בן-חמו במועצה הדתית טל': 08-8630607 כדי לזכות את אותם אלו בשמיעת קול שופר בראש השנה.

הרב עובדיה דהן הודיע כי משתתפי הקורס אשר יצליחו לעמוד בכור המבחן ויתקעו כהלכה, יקבלו "תעודה" לשנת תשפ"ה ויהיו זכאים לרכוש שופר מהודר במחיר מסובסד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן